post: kamer gezocht..

  • Suus

    Hey hallo allemaal,

    Ik ben even benieuwd of er nu al een post is aangemaakt, of waar ik het beste kan zoeken om een kamer te vinden.

    Ik hoop dat jullie een antwoord hebben of tips !

    Alvast bedankt,

    Suus

  • stewardess.startpagina.nl

    Hi suus,

    Er wordt aan gewerkt….maar dat heeft nog even tijd nodig helaas.

    Groeten

  • Suus

    Hi…,

    Bedankt voor het reageren, moet ik hier, net als de uitslag van mijn sollicitatie ook geduld voor hebben………., ik word wel op de proef gesteld :-)

    Ik zal het prikbord goed in de gaten houden !

    Groetjes,

    Suus

  • stewardess.startpagina.nl

    Beste prikkers,

    Zojuist is er een stewardessen woonmarkt gelanceerd op deze startpagina.

    Je kunt er berichten plaatsen als je woonruimte zoekt omgeving Schiphol, een standby adres of als je zelf woonruimte aanbiedt.

    Misschien kun je zelfs een collega steward/stewardess als huisgenoot vinden!

    Wij hopen dat het aan jullie vraag voldoet!

    Je kunt er berichten plaatsen via:

    - het icoontje markt helemaal recht op de stewardess.startpagina.nl onder “bij deze pagina”

    - of in het blok stewardess.startpagina.nl te kijken, daar staat “stewardess markt” (onder de link van het prikbord).

    Veel succes!

  • Marleen

    Anonymous

    Beste prikkers,

    Zojuist is er een stewardessen woonmarkt gelanceerd op deze startpagina.

    Je kunt er berichten plaatsen als je woonruimte zoekt omgeving Schiphol, een standby adres of als je zelf woonruimte aanbiedt.

    Misschien kun je zelfs een collega steward/stewardess als huisgenoot vinden!

    Wij hopen dat het aan jullie vraag voldoet!

    Je kunt er berichten plaatsen via:

    - het icoontje markt helemaal recht op de stewardess.startpagina.nl onder “bij deze pagina”

    - of in het blok stewardess.startpagina.nl te kijken, daar staat “stewardess markt” (onder de link van het prikbord).

    Veel succes!

    Is deze site nog in gebruik? Ik kan de site niet vinden via de stewardess.startpagina.nl