Wonen Amsterdam

  • Saskia

    Ik heb vorige week te horen gekregen dat ik de selectierondes van KLM voor CA heb overleefd:)! Ben al een tijdje druk op zoek naar een leuke woning in Amsterdam, maar het is zoooo moeilijk. Heeft iemand nog tips waar ik kan kijken voor een kamer/ studio of appartement?

  • anni

    op www.kamernet.nl heb ik meestal mijn kamers gevonden, weliswaar in utrecht maar het aanbod in de andere steden is ook erg groot..

    succes!

  • cin

    Of hier op stewardess.startpagina.nl onder woonmarkt. Staan ook oproepjes en aanbiedingen.

    Succes!

  • esther

    wil je voorgoed wonen in amsterdam of enkel voor tijdens de opleiding?

    ben ook op zoek mr enkel een kamer zelf vind je niet snel

    wel appartementen met meerdere kamers mr is dan ook onmiddellijk een stuk duurder kan je dan beter met meerdere huren

    ik heb wel een voorlopige kamer in haarlem voor 2maanden (tijdens opleiding)

    maar kom net van schiphol en heb 3u in file gestaan en heb nu besloten dat ik toch niet in belgie blijf :-)

  • Leen

    Hoi Saskia,

    Ik heb een week geleden een kamer gevonden (onbepaalde tijd) vlakbij Haarlem en op 18 min. vanaf Schiphol. Ik zou jou als advies geven: zoek (inderdaad op kamernet.nl) ook naar dorpen/stadjes en niet alleen in AMS. Er worden geregeld kamers aangeboden in Hoofddorp, Haarlem etc. Zoek anders eens in Amstelveen etc.

    Suc6

  • Saskia

    Bedankt voor de tips!!

    Ben zelf ook al een tijd bij kamernet ingeschreven en er zijn inderdaad veel aanbiedingen, alleen moet je snel genoeg zijn met reageren. Jammer genoeg zijn veel kamers gemeubileerd, maar ik geef de hoop niet op.

    Ik zoek iets voor langere tijd, niet alleen voor tijdens de opleiding. Vanuit het zuiden waar ik nu woon is het namelijk een beetje te lang reizen voor ik in Amsterdam ben. Zou graag in centrum wonen, net als een miljoen andere mensen haha, maar ik zal inderdaad ook eens gaan zoeken in omliggende dorpen. Waarschijnlijk maak ik daar meer kans.

  • dot

    En kijk ook es op marktplaats, daar worden ook kamers / appartementen aangeboden!!!

  • cin

    Weet misschien nog een appartement in Zandvoort.

    Geen idee of hij al weg is……

    Maar t proberen waard lijkt me als je nog woonruimte zoekt.

  • Lau

    Weet iemand hoe de kamerprijzen ongeveer zijn in en om Amsterdam?

    En wat zou een flatje kosten?

    Groetjes Lau

  • Melek

    Hallo ik heb een woning in het hartje centrum Amsterdam , 3 min loopafstand van het Centraal station. Ik wil de kamer voor paar dagen in de week of maand verhuren. Er staat een bed een tafel en een kastje en natuurlijk WiFi. Stuur me eeerst een bericht als u interesse heeft. 0644454391