waar kan ik solliciteren voor een baan als stewardess bij arkefly?

  • @Karima

    Nee hoofddoekjes worden niet gedragen in de lucht door cabine personeel. Zelfs niet bij Emirates (arabische maatschappij) daar krijg je een hoedje waaraan een sluier hangt.

  • heleen

    karima Schreef:

    ——————————————————-

    > en spreek vloeiend Nederlands en Engels en kan

    > Frans praten en Arabisch en klein beetje spaans

    > is dat dan ene voordeel??? plies help me

    Nou Karima - zo vloeiend is je Engels niet als je het enige engelse woord in je bericht al compleet verkeerd hebt gespeld.

  • Ek

    Hee Vera en N,

    Ik heb in sept 2011 ook open sollicitatie gestuurd, op mijn cv staat dat ik al 1,8 jaar in Dubai woon en voor emirates airlines werk, maar hebook niks gehoord. vind dat zo raar he !! Ik bedoel, emirates is momenteel de beste airline en maakt als enige samen met etihad winst.. Natuurlijk heb ik geen papieren gehad, maar volgens mij zeiden ze wel iets dat ik in het bestand sta ofzo….

    Misschien denken ze oh dat kind zit in dubai laat maar, maarja ik heb ook gewoon vluchten naar amsterdam en vakantie en had dat erbij gezet.. ben dus ook teleurgesteld :S

  • Stef

    Wanneer begint Arkefly weer met selectiedagen?>

    Ja, ze hebben voor de eerst volgende selectiedag genoeg kandidaten maar er is toch niet

    maar 1 selectiedag?8-)

    Wie kan me dat vertellen pleasee…(:D

  • Rachel

    Hey Femke,

    Ik weet niet of jouw aanbod nog geldt, maar ik en mijn vrienden zouden ook wel heel graag bij Arke Fly willen werken, als stewardess,

    Zou je nog steeds wat kunnen regelen?

    Lijkt me leuk,

    Groetje Rachel

    x-rachell@live.nl