Solliciteren & vliegen als stewardess bij Arke Fly

  • Ash

    Hoi iedereen :)

    Ik wil graag gaan solliciteren bij Arke Fly.

    Wie werkt al voor Arke Fly en kan mij wat over zijn / haar ervaringen vertellen ?

    Hoe kan ik solliciteren? Ik heb al rond gezocht op internet, maar kom nergens uit. ( Arke Fly is een ondereel van TUI, maar op de site van TUI kan ik ook geen informatie vinden ?

    Is het ook mogelijk om parttime te vliegen, voor Arke Fly ?

    Tips, suggesties en ervaringen zijn van harte welkom. :)

    Groetjes,

    Ash

  • Ash

    Niemand ??? :(

  • Loesje

    De 2 emailadressen die hier geplaatst zijn, daar moet je een open sollicitatie naartoe sturen.

    Met je CV en je motivatiebrief. Dat moet voldoende zijn.

    Ik heb het ook gedaan en mag nu aan de training beginnen. Dus daar ga je een heel eind mee komen.

    Succes :D

  • M

    Doe het snel! Want nu is het nog mogelijk :-)

    Parttime is niet mogelijk, zeker niet als je net begint!

    Succes

  • H.

    Ik werk nu meer dan 2 jaar bij Arkefly en ik heb het er erg naar mijn zin.

    Veel leuke/gezellige collega's (rond de 25 jaar oud) leuke stopjes maar erg hard werken.

    Arkefly is een goede maatschappij om ervaring op te doen en later door te stromen naar bijvoorbeeld KLM.

    Je kunt niet meteen beginnen met parttime te vliegen, daarvoor moet je eerst een vast contract hebben.

    En dat is nou het lastige bij Arkefly, die krijg je bijna niet. Maar al met al een leuke baan!

    Succes!

  • Ash

    Dank je wel iedereen !

    Ik heb zeker wat aan de emaiadressen :)

    Ik ga mijn sollicitatiebrief nog even goed nakijken en dan solliciteer ik deze week nog !

    Ik wil zelf uiteindelijk ook door naar KLM, op parttime basis.

    Maar ik heb zelf nog nooit gevlogen ( wel toeristiche opleiding afgerond op MBO niveau 4 + )

    Dit is dus ideaal om werkervaring op te doen !

    Groetjes,

    Ashley

  • J

    Hallo,

    zou ik heel misschien die emailadressen ook mogen..? :) Wil ook graag solliciteren.

    Groetjes

  • Mark

    Ik ben afgewezen omdat ik te klein ben. Ik ben slechts 1.70 meter, en de harde eis is 1.75 meter bij Arke.

    Nu bij KLM aan het proberen! ;-)

  • Chick!

    Te klein? Geldt dit ook voor vrouwen.. lijkt mij toch niet he?

  • Mark

    Geen idee, ik kreeg keurig een brief thuis. Had lastminute gebeld, de mevrouw aan de telefoon zei dat ik gewoon moest solliciteren, maar ik voldoe dus niet aan een harde eis.