Panty's

  • Girl

    Ik als UZK grondstewardess krijg de panty's niet vergoed, dus zal er zuinig mee moeten omgaan.

    Ik ben heel benieuwd waar iedereen allemaal haar panty koopt om te zien wat nu eigenlijk favoriet is.

    Dus:

    - Waar koop jij je panty's?

    - Hoeveel denier is jouw panty?

    - Hoe heet jouw kleurvariant (indien van toepassing)?

    - Welke panty's raad je iig NIET aan?

    Zelf heb ik ze bij de hema gekocht. Ik heb kleur Poudre van 15 dn en vandaag een kleur natural van 20dn deze was lichter van kleur dan de natural van 15 dn. De poudre kleur past kwa kleur het beste in principe bij mijn huid maar vind natural ook wel mooi, dan is het net of ik lekker een zonnetje heb gepakt. (poudre is lichter dan natural. Ik vond de natural van 15 dn heel erg naar bruin neigen in de winkel :S )

  • A.

    Ik heb de 15dn van de Hema natural, prima! Echt heel erg fijn. Heb ze over het algemeen wel maar een keer aan, maar goed.. Ze zijn ook maar €1, dus dat scheelt dan weer. Maar vind ze echt super fijn! De natural heeft trouwens ook twee van die naden aan de achterkant, handig voor de voor/achterkant herkennen ;)

    Trouwens, krijgen vaste KLMers de panty's wel vergoed dan?

  • Girl

    Huh 1 euro voor de natural 15dn?

    Wat voor verpakking is dat dan?

    Ik ken alleen de verpakking van 15 dn met 2 panty's voor 4,- komt dan neer op 2,- per panty. En die was erg aan de bruine kant. Ik weet natuurlijk niet hoe jouw huid is. Maar ik ben een blondje en heb een vrij lichte huid. De natural 15dn is voor mij te donker :-(

    Weet niet hoe dat met grondstewardessen zit, maar ik lees vaak dat ze van de lucht ze wel vergoed krijgen..

  • A.

    Ja, €1! Op plaza hebben ze dezelfde voor €1,50: het zijn die ene in de vierkante gele doosjes. Zijn heel erg fijn! Daar vind ik de naturel wel prima eigenlijk (zo'n verschillende huidskleur hebben wij toch niet..? ;) ) Die van €1,50 in de vierkante doosjes zijn ook goed trouwens, die zijn op Plaza €1,75, zitten in van die roze vierkante doosjes.

    Heb trouwens ook gehoord dat de hazel van de V&D heel goed zijn..

  • Nancy

    Ik vind de Anni Rolfi pantys van de kruidvat ook niet heel erg duur, en ze zitten heerlijk. Lekker glad, mooie pasvorm. Volgens mij kosten ze iets van EUR 2,50 voor 2 paar dacht ik. En heel vaak 2+1 gratis aanbieding.Ik heb altijd de stretch naturel 15den. Heel soms doe ik 2 pantys van 15den over elkaar heen.

  • Sofia

    Ik lees hier hele verhalen over panty-merken, maar ik heb zelf goede ervaringen met het dragen van losse kousen. Je hoeft dan bij een beschadiging hooguit 1 kous te verwisselen en niet meteen de hele panty!

    Voorts is het allemaal wat ‘luchtiger’ onder de uniformrok. Wel moet je oppassen met zgn. plakkousen, die kunnen nog wel eens afzakken bij het werken en bukken in de cabine.

    Zijn er hier nog meer stessen die goede ervaringen hebben met kousen in vergelijking met panties?

    Sofia

  • shelly

    @Sofia: mijn ervaring met plakkousen is inderdaad dat ze afzakken, of zichtbaar zijn als ik buk. En om dan een kleinere/strakkere maat te nemen, dan gaan ze weer zo snijden. Ik moet er bij voorbaat al niet aan denken.

    Maar geloof zeker, dat als ze niet constant afzakken, dat ze panties kunnen overtreffen. Maar niets voor mij dus… Helaas.

  • Lau

    Zeeman! € 1,49 per stuk, 15 denier, kleur weet ik even niet meer… Hebben lekker veel lycra.

  • DieuDonné

    Ik heb naar aanleiding van dit topic de panty's v/d hema geprobeert. Zowel die van 1,- in het gele doosje. De 15den naturel, als die per 4 in een doos. Oh en ook die in het roze en lichtblauwe doosje, en ben over alle zeer te spreken! :D

  • Sofia

    Beste Shelly,

    Dank voor je reactie! Losse kousen overtreffen inderdaad een ´benauwde´ panty.

    Tip: Ik gebruik vanwege het afzakken geen plakkousen maar kousen, die worden opgehouden door een jarretellegordeltje. Het schijnt officieel (?) niet te mogen, maar je ziet hiervan niets door de rok heen, dus niemand weet het!

    Iets voor jou?

    Sofia