schoenen voor brede voeten en steunzolen.

  • DeHeuvel

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar goede board schoenen, maar heb helaas een probleem omdat ik wat bredere voeten en ook nog eens steunzolen heb.

    Kan iemand mijn helpen? Het begint echt een hopeloze zaak te worden haha, heb echt al zoveel schoenen aan gehad…

    xx

  • Ginger1

    Al eens contact gelegd met Shoes 'n things?

    Even googlen. Wellicht dat zij iets voor je kunnen betekenen.

    Succes!

  • AnnemiekL

    Maar met smalle voeten en steunzolen heb je eigenlijk hetzelfde prbleem hoor. Kies zelf eigenlijk altijd lage blokhak met los en uitneembaar voetbed. Dus nooit hoge naald hakjes, kan ik niet op lopen. Ik vind zelf Durea altijd wel een goede pasvorm hebben, zijn er ook in wijdtematen. Het hangt ook wel een beetje af met wat voor soort steunzolen ze je hebben bedeeld. Er zijn tegenwoordig bouwwerken bij, hoog lang en dik. Helemaal niet mee te beginnen. Ga zelf altijd voor dunne, smalle, 3/4 steunzooltjes die lopen van hak/hiel tot onder de voorvoeten, waarbij dus de tenen vrij blijven.

  • Margriet

    Hallo,

    Het is wellicht een verlaat berichtje, maar misschien hebben andere stewardessen er nog iets aan.

    Op de website www.stewardess-shop.nl vind je stewardessen pumps met een brede H-leest.

    Het zijn pumps gemaakt van leer van het merk Caprice met een uitneembaar voetbed. Deze pumps zijn niet zo hoog en hebben een blokhak voor meer stabiliteit.

    Succes,

    Margriet

  • Lauren

    Gabor heeft toch ook verschillende breedtes ?

    succes

    gr lauren

  • jeff heijmans

    Beste mensen,

    Voor de gene die nog extra brede schoenen zoeken wij hebben breedte schoenen H J K of M

    Ook hebben wij ook lange laarzen voor XXL Schachtwijdte's en in de breedte maten H J en K

    Korte laarzen hebben wij in H J K en M

    U kunt terecht bij de officiele website van heijmans schoenen http://www.heijmansschoenen.webs.com/Brede korte/lange laarzen en schoenen

    Succes en tot ziens

    Jeff Heijmans

  • Judith KLC

    Ginger, Annemiek en Margriet,

    Bedankt voor de tips. Ik heb pumps gevonden die mij goed passen.

    Handig dit forum, want anders was ik nu nog aan t zoeken.

    Groeten Judith KLC

  • AnnemiekL

    Judith KLC Schreef:

    ——————————————————-

    > Ginger, Annemiek en Margriet,

    >

    > Bedankt voor de tips. Ik heb pumps gevonden die

    > mij goed passen.

    > Handig dit forum, want anders was ik nu nog aan t

    > zoeken.

    >

    > Groeten Judith KLC

    Judith,

    Voor welk merk/type heb jij gekozen? Jij ook (al) aan de steunzolen?

    Groetjes,

    Annemiek.

  • Stef

    Neem eens een kijkje op ###verwijderd door redactie###

    Mooie pumps in H en K leest.

    Post was bewerkt op 09-03-2018 01:57 door Jeroen

  • Jeroen

    Dit onderwerp is gesloten, maar je bent vrij om de discussie voort te zetten op het nieuwe forum op onze nieuwe website. Dat forum zal het forum van stewardess.startpagina.nl binnenkort gaan vervangen. Dus meld je snel GRATIS aan op Luchtvaart Inside en we hopen je daar snel te mogen begroeten!

    Groetjes,

    Stewardess Startpagina / Luchtvaart Inside

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.