HID Transavia

  • fpg

    Heeft er iemand informatie wanneer de volgende terug komen?

    Ik ben zelf een ca2 met nr 3270 en ik wil graag in maart nog op vakantie maar uiteraard wil ik liever vliegen, weet iemand wanneer de mensen rond mijn nummer zullen terugkomen.

    Alvast bedankt.

  • ca2

    las van de week op FB dat de eerste 190 ca2's een brief hebben gekregen o ze pu willen worden op EIN. Ben benieuwd hoeveel mensen ja hebben gezegd.

    van welk jaar ben jij?

    ik 2009

  • Mellis

    rond 270, dan ben je dus van eind 2008 en kom je na 1 april terug (met 2e aanmeldstation) heb ik gelezen

  • fpg

    waar heb je dat gelezen?

  • ca2

    Nou dat ligt er aan, denk niet dat iedereen van de 190 ja zullen zeggen haha.

    Heb geen idee wanneer ik terug mag. Ik zie het wel.

    ik las het bij een purser op haar fb. zij zit nu tijdelijk op kantoor van daar.

    tevens zit een vriendin van me bij de 190 geluksvogels

  • Mayet

    Hoi,

    Ik weet niet of dat klopt de eerste 190 naar mijn mening zijn het de eerste 150 staat ook duidelijk uitgelegd op Transnet. Er komen wel rond 200 mensen terug in december. Mijn nummer zit tussen 150 en 180 en ik heb geen enkele brief ontvangen!

    Groetjess

  • ca2

    nee je hebt gelijk ik had het fout, het zijn de eerste 150

    ben benieuwd hoeveel mensen er JA zeggen. bedoel het is best een eind rijden vanuit AMS naar EIN

  • Mayet

    Hoii,

    Ongeveer 2 weken geleden heb ik mijn spulletjes opgehaald en toen met een hoop meiden gesproken die het niet doen. En er was bekend dat er tot dan pas 2 mensen hadden gereageerd.

  • Ca2 ein

    Afgelopen week gesprek gehad met uc.

    Sta rond de 270 komt medio maart/april terug afhankelijk van het aantal ca2 dat zich opgeeft voor het cap.

    Tevens al een bevestiging gekregen dat ein mijn basis station word.

  • uihp

    wanneer heb je die bevestiging gehad? ik ben rtm based normaal en ik heb nog niks gehoord ben ook ca2 rond 270 ik heb ein niet gedaan….cap contract dan. weet iemand wanneer de re-entrys komen?