Stewardess zoekt stand-by kamer

  • stewardess

    Beste verhuurders,

    Voor mijn stand-by diensten zoek ik een kamer voor ongeveer 8 nachten per maand. Ene keer kunnen dit meer zijn, maar ook minder. Ga er vanuit om gemiddeld vanuit om 8 nachten gebruik te maken van de kamer. Zijn er mensen die mij hiermee kunnen helpen of wellicht een idee of kamer weten.

    Graag reactie op de bericht!

    Hoop op positieve berichten!

  • nathalie

    Hoi..

    Ik ken wel iemand die erover nadenkt om een kamer te verhuren in haar woning maar dat is wel in Schiedam, ik weet niet of dat een probleem is?

    Wat wil je ervoor uitgeven en wat voor persoon ben je (karakter,leeftijd)?

    Groetjes,

    Nathalie

  • Stewardess

    Beste Nathalie,

    Dank je voor je bericht. Helaas is Schiedam te ver weg. Zou het liefst een kamer niet verder dan een half uur van Schiphol willen p40. Kamer prijs is in overleg!

    Wellicht andere mogelijkheden ?

    Groet,

    Stewardess

  • ;D

    Te huur: mooie kamer in Nieuw-Vennep

    Binnenkort weer vrij: Mooie nette kamer te huur per 1 februari 2013 voor 1 werkende of studerende vrouw, in Nieuw-Vennep, met goede busverbinding met Hoofddorp, Schiphol en Amsterdam; ook goede parkeermogelijkheid bij de woning en wandelpark en winkelcentrum in de wijk.

    1 maand borg, met huurcontract, inschrijving gemeente Haarlemmermeer mogelijk. Oppervlakte:9 m2

    Huurperiode: Tijdelijk, van 1 februari 2013 tot 1 november 2013, evt. andere of langere periode

    Geslacht huurder: Voorkeur voor een Vrouw, Soort instelling: Hospita, Afstand tot centrum: 5 minuten fietsen, Aantal huisgenoten: 3, Gezamenlijke woonkamer, toilet en keuken. Gedeelde douche met 1 pers. Verdere gemakken:- Wasmachine- Wasdroger- Afwasmachine - Wifi internet

    Kosten: Vraagprijs € 350,-p/m incl. g/w/e. Interesse gewekt? Mail even voor een kijkafspraak.

  • Joyce

    In Leimuiden, 15 minuten van Schiphol, goede directe bus verbinding, aangeboden ruime zolderkamer met warm en koud stromend water en gebruik van badkamer.

    Groet,

    Joyce

  • Stewardess

    Beste joyce,

    Dank je wel voor je reactie. Het klinkt precies na wat ik zoek, is de kamer deels voorzien van meubellering ? Wat zijn de kosten om de kamer ongeveer voor 8 nachten per maand te verhuren ?

    Kijk uit naar je antwoord.

    Groet,

  • Stewardess

    Beste,

    Dank je wel voor het bericht! Nieuw vennep is een locatie waar ik graag zou willen verblijven. Echter vind ik de huurprijs wat aan de hoge kant voor maar acht nachten per maand. Ik heb namelijk een man waar graag mijn vrije dagen mee wil delen. Dus zou er geen dagen aan vast willen plakken. Echt vind ik het geen probleem om de kamer te delen met een andere stand by stewardess ?

    Graag verneem ik je reactie

    Groet

  • Joyce

    Stewardess Schreef:

    ——————————————————-

    > Beste joyce,

    >

    > Dank je wel voor je reactie. Het klinkt precies na

    > wat ik zoek, is de kamer deels voorzien van

    > meubellering ? Wat zijn de kosten om de kamer

    > ongeveer voor 8 nachten per maand te verhuren ?

    >

    > Kijk uit naar je antwoord.

    >

    > Groet,

    Hallo,

    De (Zolder) kamer (5 x 3 mtr.) is gestoffeerd en voorzien van bed, boekenkast, stoeltje, verlichting en wastafelmeubel.Kom kijken, prijs in overleg.

    Tel.: 0172 507652.

    Groetjes,

    Joyce

  • MRbr

    Ik heb interesse in de kamer. Ik ga stage lopen bij KLM als grondstewardess en mijn stage begint in maart.

    Graag zou ik wat fotos van de kamer ontvangen en eventueel een afspraak maken voor bezichtiging.

    email: m.roebroeks@live.

    Alvast bedankt!

  • Joyce

    Beste…

    Zolderkamer met 2 grote Velux ramen is 5 x 3 mtr. voorzien van bed, boekenkast, stoel en wastafelmeubel met warm en koud stromend water,

    gebruik van WIFI. Prijs is Euro 25 per nacht, uitgaande van gemiddeld 8 nachten per maand.

    Voor kennismaking en bezichtiging Tel.: 0172 507652

    Groet,

    Joyce