Corendon zoekt Cabin Attendants!!!

  • Sophie

    Beste mensen!

    Voor de liefhebbers:

    Corendon zoekt cabin attendants!

    zie www.aviabanen.nl

    liefs

  • Tula

    Bedankt ik heb gesolliciteerd, gek alleen dat de vacature niet op hun eigen website is geplaatst. Heb jij ook gesolliciteerd?

  • Sophie

    Ja, ach, daar zullen ze hun redenen wel voor hebben.

    Maar ik ken iemand die vliegt bij Corendon en ze hebben een interne mail gekregen dat de vacature openstaat. Dus het is echt zo :)

    Ik twijfel nog.

    Ik sta namelijk op de wachtlijst voor KLM. Maarja dat kan nog even duren! Dubio!

  • flydude

    Wachtlijst om te solliciteren of wachtlijst voor een Ini? Want alle werkervaring is natuurlijk meegenomen. Dus dat werkt altijd in je voordeel.

  • ch

    Ladies,

    Hebben jullie het formulier uitgeprint en daarna ingescand? Want het lukt mij niet om hem in het bestand zelf in te vullen..

    liefs

  • Tula

    Dat is gek, mij lukte dat wel gewoon. Probeer het anders eens op een andere computer, bij een vriendin ofzo? Of een andere internetbrowser?

  • marretje

    mij lukt het ook niet, adobe is ook niet te veranderen, dus uitprinten, invullen scannen en sturen, zit niks anders op…

  • ch

    Ik heb Google chrome gebruikt, en firefox maar hij doet het niet. Heb jij hem opgeslagen en daarna in word geopend of kun je hem direct invullen?

  • flydude

    Het staat ook op hun eigen website hoor chickies

  • ch

    Volgens mij snap ik het gewoon niet haha. Je hebt via deze link het formulier gedownload? En dan kon je gewoon invullen? Want mij luk dat echt met geen mogelijkheid..

    http://corendonairlines.nl/wp-content/uploads/2013/02/solicitatieformulier.pdf