KLC sollicitatie

  • FLY

    Hoi allemaal,

    Ik heb vernomen dat binnenkort de vacature bij KLC open gaat. Helaas ben ik deze week zelf niet in de gelegenheid om het sollicitatieformulier in te vullen en wil ik dat graag door een vriendin laten doen. Weet iemand toevallig welke documenten en informatie zij van mij nodig heeft? Uiteraard mijn motivatiebrief, CV en kopie paspoort. Maar wat nog meer? Ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt.

     

  • jem

    Weet iemand hoe het zit of je bij de klc kan solliciteren als je nog op de “wachtlijst” staat van de klm sollicitatie van vorig jaar?

  • Vera

    Jem, ik weet alleen dat je niet bij KLC en KLM tegelijk kan solliciteren, dus als je op een wachtlijst staat bij KLM lijkt het mij van niet aangezien je dan al bent aangenomen.

    Er was mij trouwens verteld dat er geen wachtlijst meer was bij KLM…. Dat de mensen die wel aangenomen waren maar geen cursusdatum hadden gewoon opnieuw zouden moeten solliciteren. Of sta jij wel op een wachtlijst?:D

  • jem

    Momo17  Sorry bedoelde portefeuille in plaats van wachtlijst. Ik dacht dat iedereen die vorig jaar uitgenodigd was op gesprek of al verder was in de sollicitatie maar uiteindelijk toch was afgebeld vanwege de bezuinigingen in de portefeuille zou blijven voor eventuele werving binnen anderhalf jaar?

    Ben jij vorig jaar wel aangenomen bij de KLM Momo17?

  • Vera

    Ja dan bedoelen we hetzelfde denk ik! Ik ben vorig jaar inderdaad wel aangenomen en vlieg nu een half jaar bij KLM! Heb dus ook niet meegekregen wat de mensen gehoord hebben die nog in het hele sollicitatieproces zaten, dus was daar even benieuwd naar.

    waarschijnlijk kan je vast even bellen naar KLM om te informeren of je dan wel bij KLC kan solliciteren mocht dat een optie worden!

  • jem

    Ja dat ga ik doen dankjewel momo17! Hoe bevalt het vliegen;)? Hoop dat het een optie gaat worden ja! Klm lijkt me helemaal super..!!

  • Vera

    Laat even weten, hoop het voor je! Vliegen is top, helemaal wat ik ervan verwacht had, wil niks anders meer!!

  • jem

    Wat leuk om te horen!!! Ja hou je op de hoogte ben benieuwd of de vacature open gaat..:)!!

  • Cestmoi

    Hoi! Heb je al reactie terug op je sollicitatie dat je deze informatie hebt? 

  • Cestmoi

    Het duurde bij mij ook even, maar uiteindelijk wel gelukt! Hoop dat het bij jou ook lukt!

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.