KLC sollicitatie

  • nee

    Ik ben aangenomen! :D

  • M

    Je krijgt vragen als: Wat is de moeilijkste beslissing die je ooit hebt moeten maken. Heb je ooit feedback op je manier van werken gehad (goed of slecht) en hoe ging je daarmee om. En, vertel over een situatie waarin je een boze/ontevreden klant/gast had. Hoe heb je die toch tevreden kunnen stellen.

    Verder zal je nog eens moeten vertellen waarom KLC. Waarom stewardess. En wat je nou precies leuk lijkt aan werken in de cabine.

    Ook zal je nog eens moeten toelichten waarom je niet voor een andere luchtvaartmaatschappij kiest, of ooit gekozen hebt. Wat je ertoe gezet heeft om hiervoor te kiezen & wat jou nou zo geschikt maakt.

    Tenminste, dat zijn zo een beetje de vragen die mij en m'n medekandidaten gesteld werden…

    Succes!

    Post is bewerkt op mrt 30, 2016, 12:45 a.m. door M

  • M

    O ja @stessje11 ze vroegen ook nog wanneer je stress ervaart op de werkvloer. En dan kom je niet weg met, “ik raak niet zo snel gestrest”, ze willen écht een antwoord van je horen. En hoe je daar dan mee omgaat/dat oplost. 

    Ook vroegen ze waar je jezelf aan kan ergeren als het gaat om werk en collega's.

  • M

    Enne, wat is je plan B? Was ook een vraag…

  • M

    Vandaag gebeld voor de reden van mijn afwijzing. Ze vonden me een hele sterke kandidaat & willen me volgend jaar terugzien, dus dat is positief.

    Maar vinden dat ik moet werken aan besluitvaardigheid & effectief communiceren. Ze denken dat ik moeite heb met nee zeggen & snel over me heen laat lopen.

    Ook giechelde ik te veel, zocht ik te weinig oogcontact, gebruikte ik te veel spreektaal (zoals: super leuk) & praatte ik te veel + te snel.

    Misschien dat er mensen zijn die iets aan deze feedback hebben voor hun eigen gesprek… 

  • maud

    Volgens mij heeft iedereen hier wel enkele maanden in file gestaan voordat je wordt opgeroepen voor een selectiegesprek…

  • maud

    Hahaha.. ja ik ben nogal druk geweest om me vanwege een enorme carriereswitch te verdiepen in het vliegwereldje.

    Bijeenkomst gisteren was erg leuk!

    Nu druk bezig met de E-learnings. Het is nog even de vraag of ik 14-4 of in mei ga starten…

  • maud

    Wat willen jullie weten?

  • maud

    schipholtje
    flyingfourty

    Hahaha.. ja ik ben nogal druk geweest om me vanwege een enorme carriereswitch te verdiepen in het vliegwereldje.

    Bijeenkomst gisteren was erg leuk!

    Nu druk bezig met de E-learnings. Het is nog even de vraag of ik 14-4 of in mei ga starten…

    Ik word gek van dit forum zo nu en dan. Het pakt niet alles wat ik typ.

    Trouwens ja ik ben er ook de heledag op de site te verdiepen.

    Waar begin je niet 14 veel beterr hoe eerder hoe beter. Ik moet ook zolang wachten en heb er echt zin in. Maar ja moet geduld hebben.

     

    Ik sta reserve voor 14-4 (kwam ik gisteren ook pas achter). Dus als iedereen komt opdagen, word ik verplaatst naar mei…

  • maud

    schipholtje
    flyingfourty

    Wat willen jullie weten?

    Haha hoelang duurde je av-screening?Ik wacht zolang op de mijne?

    Mijn KLM av screening was binnen 3 dagen binnen….

    De AIVD screening die ik voor Transavia moest doen duurde 7 weken

     

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.