KLC sollicitatie

  • Lovetofly

    Waarom? Vond je het moeilijk?

  • Lovetofly

    Benno86

    Wat voor vragen stellen ze?

    Dat vraag ik me ook af! Ben echt heel erg benieuwd of het redelijk makkelijke vragen zijn om te beantwoorden!

  • Cestmoi

    Ik had serieus precies hetzelfde! Dus ik weet hoe je je voelt! We zullen het zien..

  • Charlane

    Wat ook zo is, we blijven mensen he. Ik denk dat iedereen hier wel last van heeft en zij zullen echt wel begrijpen dat we zenuwachtg/nerveus zijn.. 

  • Lovetofly

    Het klinkt echt heel moeilijk.. Wat hadden jullie aan voor outfit en jullie haar?

  • Cestmoi

    Ik hoop dat, dat wordt meegenomen! Anders baal ik zo ontzettend erg! Ben ook benieuwd hoelang het gaat duren..

  • Vliegtuig

    Kan iemand mij vertellen of je echt een webcam en een microfoon nodig hebt om het filmpje op te nemen? Of kan je ook gewoom een laptop gebruiken met ingebouwde webcam en microfoon? (Geen iMac zoals ze adviseren in het filmpje)

    Heeft iedereen dezelfde vragen? Of krijgt iedereen andere?

  • Lovetofly

    Ik ga het zometeen toch even doen denk ik! Echt benieuwd of het bij iedereen hetzelfde is!

  • Charlane

    fly.away

    Kan iemand mij vertellen of je echt een webcam en een microfoon nodig hebt om het filmpje op te nemen? Of kan je ook gewoom een laptop gebruiken met ingebouwde webcam en microfoon? (Geen iMac zoals ze adviseren in het filmpje)

    Heeft iedereen dezelfde vragen? Of krijgt iedereen andere?

    Ik heb gewoon mijn laptop gebruikt met ingebouwde webcam. En dat ging prima!

     

  • Lovetofly

    wow oke ik hoop dat het dezelfde vragen zijn, anders ben ik de Sjaak haha. Het is echt maf om tegen je scherm te praten :p

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.