KLC sollicitatie

  • Vliegtuig

    deyssiii

    Ohw spannend meidenn!

    Ik ga het filmpje morgen opnemen.Hoeveeltijd zit er tussen als je het filmpje voor de 2 e x wilt opnemen??  En hoeveel tijd krijg je per vraag? En is het dat je alleen de vragen hoeft te beantwoorden of mag je erna ook zelf het een en ander vertelle??

    Ben erg benieuwd!! Nu al zenuwachtig voor morgen aaahh

    het is niet lastig! Gewoon over je heen laten komen, rustig blijven en eerlijk antwoorden! Als je een gesprek heb face to face kan je ook niet even 5 minuten stil nadenken om dan pas antwoord te geven. Het gaat echt vanzelf, succes!

  • Charlane

    Ik vraag me af of iedereen het filmpje heeft mogen maken? Omdat er staat als je aan de basis eisen voldoet..

  • Lovetofly

    Ik denk ook dat dit het geval is zoals wbs zegt! Kan ik best begrijpen dat ze dat erg belangrijk vinden :)

  • Lovetofly

    Ja dat denk ik ook wel!! Het is sowieso heel anders dan dat je tegen iemand praat ipv je scherm. Er is geen interactie zeg maar.. Super vervelend vond ik dat :p

  • Vliegtuig

    flyingdutchie

    Ik vraag me af of iedereen het filmpje heeft mogen maken? Omdat er staat als je aan de basis eisen voldoet..

    Vriendin van mij heeft geen filmpje op mogen nemen met de reden dat ze te weinig werk ervaring had. Dus zeker niet iedereen heeft een filmpje op mogen nemen!

  • Charlane

    Nog niets gehoord! Heb hem maandag meteen verstuurd, de video.. Hoop snel wat te horen hoor!

  • Lovetofly

    Ik heb ook nog niks gehoord.. Hoop heel snel wat te horen! Dan zitten we niet langer meer in spanning :)

  • iFly

    Hi allemaal, iemand al iets gehoord? :)

  • Charlane

    Hier ook nog niets!

  • iFly

    Wanneer hebben jullie de motivatievideo opgestuurd?

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.