KLC sollicitatie

  • FlightS

    Ja super spannend!! Maar wel gezonde spanning ^_^ 

  • Lotte

    Hopen maar dat het buiten droog is, dan blijven alle haartjes en de poedertjes mooi intact :)

  • FlightS

    Lotte

    Hopen maar dat het buiten droog is, dan blijven alle haartjes en de poedertjes mooi intact :)

    haha ja inderdaad! Ik hoop ook dat er geen sneeuw ligt op die dag anders kunnen we er niet eens komen haha ^_^ 

     

     

  • Lotte

    FlightS
    Lotte

    Hopen maar dat het buiten droog is, dan blijven alle haartjes en de poedertjes mooi intact :)

    haha ja inderdaad! Ik hoop ook dat er geen sneeuw ligt op die dag anders kunnen we er niet eens komen haha ^_^ 

     

     

    Haha inderdaad! Je weet het nooit met de ouwe trouwe vriend NS :) Vliegtijden zijn gelukkig stabieler dan treintijden,

     

  • M

    Lotte
    FlightS
    Lotte

    Hopen maar dat het buiten droog is, dan blijven alle haartjes en de poedertjes mooi intact :)

    haha ja inderdaad! Ik hoop ook dat er geen sneeuw ligt op die dag anders kunnen we er niet eens komen haha ^_^ 

     

     

    Haha inderdaad! Je weet het nooit met de ouwe trouwe vriend NS :) Vliegtijden zijn gelukkig stabieler dan treintijden,

     

    En, zijn jullie door naar de tweede ronde?

  • Chakira

    Ik was helaas niet door. Mijn engels gesprek ging heel goed, en mijn meet & greet eigenlijk ook alleen ik lachte hierbij te weinig. Samen met mij waren er nog 3 anderen in ons groepje die hierdoor niet doorgingen helaas. Nu snel proberen bij KLM!

  • M

    Vorig jaar viel ik af na de individuele gesprekken, vanwege ‘te veel lachen’. Wel werd er in het telefoongesprek met de feedback verschillende keren gezegd dat ik een hele goede kandidaat was & het volgend jaar zeker nog een keer moest proberen.

    Zo gezegd zo gedaan, maar gister viel ik al af na het groepsgesprek met recruiters Carolien Mateboer-van der Voorden, Job Quast & Marijn Bruchner.

    Deze laatste twee waren vorig jaar ook selecteurs bij het groepsgesprek, waarbij ze me door lieten gaan naar de volgende ronde. 

    Dit keer haalde eerstgenoemde me na afloop op voor evaluatie en vertelde me dat alles perfect was (antwoorden / houding / groepsgedrag / ik als persoon), maar dat ik – luisterend naar mijn medekandidaten – een frons tussen mijn wenkbrauwen scheen te hebben. Die haar mede-recruiters ook opgevallen was.

    Haar pleidooi was dat passagiers dit ook zien & dat dit niet oké is. En dat ze gewoon veel keus hebben, dus hier ook kritisch op mogen zijn. Wel drukte ze me op het hart hier aan te werken & het volgend jaar zeker weer te proberen, omdat ze me wel heel erg vond passen binnen de functie. Als ik dus maar iets aan die frons deed.

    Toen grapte ik “Oh, dus even een botoxje en 't gewoon volgen jaar wéér proberen?”. En, toen kwam het… DAAR GING ZE SERIEUS OP IN.

    Ik ben heel even verdrietig, boos en vooral ook beledigd geweest, maar nu kan ik er eigenlijk alleen nog maar om lachen.

    Zelf zat ik in groep 6 en heb ik de mensen van groep 4 & 5 nog zien vertrekken. En van iedere 6 personen die van deze groepen door gingen naar het groepsgesprek vielen er na afloop 4 af. Al deze 8 dames kregen vrijwel dezelfde feedback: te weinig geglimlacht.

    Denk daar dus echt aan, maar lach ook weer niet te veel (zoals ik vorig jaar bij mijn individuele gesprek deed) en frons zeer zeker niet. Je kan altijd vooraf nog even een afspraak maken bij dr. Schoemacher, dat zou Carolien kunnen waarderen. ;)

  • Chakira

    Jeetje1313 wat ontzettend kut en herkenbaar! Ik had inderdaad dezelfde recruiter die mij dit vertelde. Waarschijnlijk hebben we elkaar wel gezien want ik zat in groep 4!

  • M

    Misschien kunnen we groepskorting krijgen bij Schoemacher justchakkie ;)

  • xMelissaMary

    Vanwege een frons…. Dat heb ik serieus nog nooit gehoord :S

    Dan zeg ik maar alvast af, ik heb namelijk kraaienpoten |.| 

    Zonde zeg!

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.