ETIHAD zoekt Nederlandse Stewards/Stewardessen !

  • Amy

    Word jij mijn nieuwe collega?

    ga dan naar: http://www.etihad.com/en-ae/careers/cabin/recruitment/cabin-crew-assessments/

    scroll naar beneden

    klik op ‘Apply now’ onder aan Amsterdam !

    Als je meer wilt weten over hoe het is om Steward(ess) te zijn in Abu dhabi voor etihad, volg mij dan op instagram: @Jeanineamy

    Laat hier weten wie er zich gaan aanmelden, en hou mij op de hoogte! Tips,vragen en voorbereidingen:

    stel ze aan mij !

    Succes ! X

     

  • Lovetofly

    Ik ga sowieso :)!

  • Amy

    jeszica

    Ik was bezig met alles invullen wilde het opsturen maar ik krijg alleen maar dit: Your Work Has Not Been Saved!Please correct the marked fields below.

    Beide nagekeken maar kan niets vinden super vervelend.

    Wat ontzettend vervelend ! probeer het anders op een andere computer? of sla alle dingen die je moet uploaden even op een USB en probeer het in de bieb?

    heb je alle pagina's nagekeken die je moest invullen?

     

  • iFly

    Ik ben er bij!! :) Nog tips??

  • Lovetofly

    Ah leuk!! :) Zullen we anders elkaar even toevoegen op instagram/facebook? Dan kunnen we elkaar contacten en misschien samen naar die dag gaan? Lijkt mij in ieder geval heel leuk!

  • Amy

    succes allemaal! het zou zo leuk zijn meer nederlanders bij etihad !! 

  • Lovetofly

    Als het goed is, is er 5 november een CV drop en 6 november invitation only! Ik zou gewoon even aanmelden op de website :) Dan word je uitgenodigd voor invitation only! Vind ik zelf beter..

    Voor de mensen die ook gaan, kunnen jullie me anders even volgen op instagram? Dan weten we alvast wie we zijn en kunnen we contact leggen :) mijn ig naam is ilonacatharina

  • Lovetofly

    Ik heb gelezen dat ze je handen en nagels bekijken, maar ik heb echt lelijke, korte nagels van mezelf.. Hoe moeten ze eruit zien? Welke kleur mogen ze gelakt zijn? Mag het ook een nude kleur zijn?

  • Lovetofly

    Er staat in die mail wss ook dat je alleen de assesment days ziet waar nog plek is.. Ik denk dat het vol zit! :(