ETIHAD zoekt Nederlandse Stewards/Stewardessen !

  • Lovetofly

    Al een hele tijd geleden.. Begin oktober kreeg ik die mail!

  • Lovetofly

    Maar inderdaad, jullie kunnen gewoon naar de open day! :)

  • iFly

    Hi allemaal,

    Een vriendin van mij is door Etihad gebeld met de vraag of zij zeker weten naar de assessment day komt vrijdag. Het kan dus zijn dat degenen die online gesolliciteerd hebben, nog even gebeld worden voor een bevestiging. Ik heb zelf eerder gesolliciteerd via de website, maar toen een afwijzing gekregen (al langer dan een half jaar geleden), dus ik ga naar de CV drop op donderdag. Zo kan ik in ieder geval mezelf eerst laten zien en wie weet ben ik dan wel door :-) Wees niet getreurd als je via de website nog niet bent uitgenodigd, want je hebt volgens mij donderdag net zoveel kans om door te gaan naar de assessment day! Succes iedereen en wie weet tot donderdag/vrijdag!

     

  • Lovetofly

    Welke vragen kan ik verwachten bij het interview? :)

  • Lovetofly

    Maar, beter gaan we samen! Zou heel leuk zijn :)

  • Lovetofly

    Ik denk dat dat misschien de tijd van UAE is en de Nederlandse tijd!

  • Lovetofly

    Weet iemand iets over hoe moeilijk het is om door de hele procedure heen te komen? En wat je moet doen bij het rollenspel (situaties) en bij de groepsopdracht? Ik wil het echt zo goed mogelijk doen!!

  • nee

    als het 05.00 UAE tijd is zou dat dus hier 02.00 's nachts zijn :P

  • Amy

    Hallo allemaal! Ik ben ZO benieuwd wie er uiteindelijk nou morgen (vandaag hier in abu dhabi) naar de assesment day gaan!

    laat even weten! en laat ook weten hoe het gaat hier !

  • Lovetofly

    Ik ben ook heel erg benieuwd! Vind het heel erg spannend ook! Nou, ik ga nu gauw slapen, want morgen heel vroeg mijn bed uit :)