Vacature open bij TUIfly

  • Cestmoi

    Het is een filmpje met twee vragen. Je mag wel oefenen om te kijken of je licht goed is en je hebt een extra kans qua opnemen. Het stelt niet veel voor. Succes!

  • iFly

    flyingfourty

    Wat gaaf voor jullie allemaal!!!!

    Ik heb net bericht gekregen van KLC dat mn sollicitatie binnen is en dat ik een motivatiefilmpje moet insturen… iemand hier ervaring mee? Kan zo snel niets op het forum erover vinden :S

    Hi flyingfourty,

    Als je in de discussielijst bij KLC sollicitatie kijkt op/vanaf pagina 4, dan vind je wel wat informatie. Bij mij kwamen er 4 vragen in voor:Waarom KLC?

    Wat maakt jou klantgericht?

    Wat maakt jou geschikt? 

    Wil je nog wat over jezelf kwijt?

    Je kunt het filmpje 2x opnemen en voor de antwoorden heb je per vraag 30 seconden de tijd. Je antwoorden alvast even voorbereiden en dan moet het wel goed komen :) Succes!!

     

  • Vliegtuig

    Voor de mensen die zijn aangenomen bij Tui, wat voor contract hebben jullie gekregen? Een half jaar of een jaar?

  • maud

    Bij TUI werd ik met mijn 40 jaar wel uitgenodigd voor de selectiedag en ook bij Corendon geven ze aan dat ze juist op zoek zijn naar mensen met levenservaring (liever nog dan een opleiding Luchtvaartdienstverlening)

    Dus gewoon doorgaan!

  • maud

    anmie

    Dat is goed nieuws , ik ben ook 40 . Bij Tui was mijn sollicitatie helaas niet aangekomen (ik was net te laat met insturen) Heb nu bij Trans geprobeerd..nog niks gehoord. Dus ben benieuwd. Blij te lezen dat het iig niet kansloos is vwb mijn leeftijd haha.

     

    Ik zit ook in de wacht bij Trans en op de “reservelijst” bij Corendon, bij TUI ben ik helaas afgewezen.

     

  • maud

    Nee helaas niet… Zit bij trans, KLC en Corendon in file