TUI, informatie

  • Cestmoi

    Hallo allemal,

    sinds gister is TUI weer opengegaan voor sollicitatie. Nou staat er wel het een en ander aan informatie op de site maar heb ik wel een aantal vragen betreft onderstaande:

    Salaris

    Rooster

    Uniform

    Kan iemand mij hier misschien wat meer informatie over geven?

    Alvast bedankt!

     

  • Cestmoi

    Hoi YMC1992,

    Ik vraag me af hoe het rooster eruit ziet en of hier eventueel een voorbeeld van is en waar het uniform allemaal uit bestaat.

    Alvast Bedankt!

  • Lovetofly

    Weet iemand hoe zo'n selectiedag gaat van TUIfly? :)

  • Vliegtuig

    Ik vind het vliegen bij TUI geweldig! De afwisseling van korte en lange vluchten, vrije tijd, de collega's, ik heb het reuze naar mijn zin.

  • Vliegtuig

    Ik ben nu ongeveer een jaar in dienst! Wat ik hoorde van de selectieprocedure is dat ie nog wel in grote lijnen hetzelfde is als een jaar geleden.

    Ik kreeg een persoonlijk interview van ongeveer drie kwartier, dit gesprek was heel fijn alsof je ‘nieuwe vrienden’ maakt die gewoon meer van je willen weten.

    Het Engelse gedeelte is eerst een a4-tje vertalen, als jij gewoon een gesprek kan voeren in het engels dan kan je dit gemakkelijk vertalen. Dan heb je een 1 op 1 gesprek, je moet een stukje voorlezen, een half a4tje lezen en dan in je eigen woorden vertellen wat je gelezen hebt en wat simpele dingen over jezelf word er gevraagd.

    Ook krijg je een kleine rekentoets. Ik vond het erg simpel, dit doen ze om te kijken of jij dmv hoofd rekenen geld terug kan geven en om kan rekenen naar een andere valuta.

    Dan was er nog de groepsopdracht. Ik weet niet of dat elke keer anders is maar daar moet je gewoon jezelf zijn. Zorg dat je goed naar anderen luisterd uit laat praten, en je punten goed duidelijk maakt!

  • maud

    Yep… dat is de procedure zoals ik hem ook heb gehad eind november.

    Ik denk alleen niet dat er voor dit seizoen nog een nieuwe vacature komt.

  • maud

    Nee ik ben sinds een half jaar aan het solliciteren als CA en denk dat TUI met 2 ini's die net zijn gestart (ongeveer 48 mensen) wel vol zit voor dit seizoen