Grondstewardess solliciteren

  • Laura

    Haa allemaal,

    Ik heb interesse om als grondstewardess te gaan werken (bijv bij Transavia, Iberia, Alitalia etc) op Schiphol.

    Nu vroeg ik me af hoe ik daar een open sollicitatie voor kan versturen. Ik heb gebeld naar Schiphol, maar daar kunnen ze me niet verder helpen.

    Op de websites van de luchtvaartmaatschappijen kan ik niks vinden over open sollicitaties.

    En komen de vacatures altijd te staan op de website van de luchtvaartmaatschappij zelf of ook andere sites?

    Hopelijk kan iemand die ervaring heeft als grondstewardess me verder helpen.

    Bedankt!

  • Laura

    Super, dankje flyhigh :) Ik ga meteen kijken!

  • Laura

    De website van Swiss, Menzies en AviaPartner heb ik makkelijk kunnen vinden. Die van KLM PG en KLM PH kan ik echter nergens vinden. Ik krijg steeds websites van KLM maar niet van deze afhandelingsmaatschappijen. Hoe kan ik deze websites vinden of heb jij de links hiervan? Alvast bedankt! 

  • Vera

    Zoals flyhigh al aangaf, die afdelingen van KLM gaat via Randstad en Adecco!

  • Laura

    @momo17 dankje voor de reactie. Maar ik heb het hier over de afhandeling van de andere luchtvaartmaatschappijen zoals Transavia en Alitalia.

  • Wessel

    Ik denk dat momo dat ook bedoeld. Aangezien KLM de afhandeling doet van die airlines zou ik idd kijken bij Randstad en Adecco!

    Succes!