VGB aanvragen KLM maar in het buitenland gewoond

  • Dorien

    Hoi allemaal,

    Ik ben door de eerste selectie ronde heen van KLC en moet nu een VGB aanvragen. Nou heb ik twee jaar in het buitenland gereist en gewerkt maar ben nooit uitgeschreven uit nederland. Nu moet ik aangeven op het formulier waar ik de afgelopen 8 jaar heb gewoond/verbleven. Nu hoor ik allemaal verhalen dat het maanden kan duren en de kans groot is dat het VGB word afgewezen in dit soort gevallen. heeft iemand hier evraring mee? Ik heb in thailand en australie gewoond. 

    alvast bedankt!

  • maud

    Je moet de adressen doorgeven waar je de afgelopen 8 jaar ingeschreven hebt gestaan. Dus als je in NL bij de gemeente stond ingeschreven tijdens het reizen dan is dat voldoende. 

  • Dorien

    Ca_2017

    Je moet de adressen doorgeven waar je de afgelopen 8 jaar ingeschreven hebt gestaan. Dus als je in NL bij de gemeente stond ingeschreven tijdens het reizen dan is dat voldoende. 

    Hoi, C_2017 bedankt voor je reactie!! mag ik vragen waar je die informatie hebt gevonden of is het je eigen ervaring? Ik wil het graag heel zeker weten voor ik het opstuur!

     

  • maud

    Dat is eigen ervaring!

    ze checken in de basisadministratie waar je stond ingeschreven. 

    Als je in t buitenland iets strafbaars hebt gedaan dan is dat ook bekend op je inschrijfadres.