Small planet airline

  • maud

    En…. die reiskostenvergoedingen van NL maatschappijen zijn ook zeeeeer minimaal, dus voor die paar euro hoef je t niet te laten ;-)

  • Isobel

    Ooh ik dacht dat je bij Tui ging vliegen, R? Of is het nu KLC? Als je deze blunders maakt, denk ik niet dat je überhaupt ergens wordt aangenomen ;) Blijkbaar ben je toch een klein kind met een grote fantasie.. Good Luck!

  • maud

    Een “echte airline”…. Ik weet niet wat jij je allemaal verbeeldt zeg. Volgens mij zijn we allemaal hard op zoek naar een leuke baan in de vliegwereld. Helaas zijn er nog mensen die zich een air aanmeten op basis van “het merk” waar ze voor vliegen.  Jammer dat je dit gedrag niet hebt laten zien tijdens je selectiedag, dit is namelijk iets waar ze zeker bij TUI niet van gediend zijn. 

    (En ja… ik werk al in zo'n leuk pakje en heb nu ook nog keuze uit verschillende

    cabine opties)

  • Joep

    Wat heb jij een fijne attitude R. Je kunt ook gewoon aardig mensen doen en niet meteen zo denigerend en defensief doen als iemand iets zegt wat niet in je straatje past. Iedere airline biedt weer iets anders en trekt ook weer ander publiek aan. Small Planet Airlines is een chartermaatschappij die wil dat zijn passagiers een vlucht hebben die hun vakantie op een leuke manier begint of eindigt. Verder is het een maatschappij die door grote bedrijven wordt ingehuurd en een vloot van 21 vliegtuigen heeft. Het is dus niet zomaar een maatschappijtje. Past deze airline niet bij jou? Prima, maar dan kun je wel gewoon normaal doen. 

  • Benji

    Hi,

    Zijn er al mensen die nu inmiddels al de INI hebben gehad en aan het werk zijn bij Small Planet Airlines? Ik ben benieuwd!

    Ik ga as woensdag naar de selectiedag!

  • Benji

    Hoi L,

    Hoi Ilse,

    Dus je gaat niet naar de assesment day morgen..? Dan heeft het ook geen zin om je alles te vertellen, toch?

    Mocht je het toch overwegen: je basissalaris is €1850 per maand, dit is gegarandeerd. Je vliegt dan tussen de 0-50 uur per maand. Dus, bij slechts 10 of 20 uur vliegen verdien je gewoon €1850. In de zomer kun je tussen de 50-80 uur werken en dan krijg je per uur €10,- erbij. Voorbeeld bij 80 uur: €1850 + 300= €2150. Je moet uitgaan van een gemiddelde van €2000.

    Het is geen NL, dus het woord CAO kennen ze niet. Je hebt uiteraard gewoon een contract. Reiskostenvergoeding heb ik nog niet gevraagd, maar ga er niet vanuit. Ik werk dit seizoen bij KLM en zelfs zij doen daar niet aan (wellicht is vast dienstverband anders). Pensioenopbouw heb je.

    Je kunt eind oktober beginnen, of begin november. Ik start zelf 9 november. Wellicht dat de data nog verandert, maar dit is wat ze mij aanboden.

    Maak je niet te druk, ze zijn nieuw in NL en voor hen was het ook nog even puzzelen. Gewoon gaan morgen, je bent sowieso een ervaring rijker en het is hartstikke gezellig!

    Groetjes

     

  • Benji

    P
    Hoi L,

    Hoi Ilse,

    Dus je gaat niet naar de assesment day morgen..? Dan heeft het ook geen zin om je alles te vertellen, toch?

    Mocht je het toch overwegen: je basissalaris is €1850 per maand, dit is gegarandeerd. Je vliegt dan tussen de 0-50 uur per maand. Dus, bij slechts 10 of 20 uur vliegen verdien je gewoon €1850. In de zomer kun je tussen de 50-80 uur werken en dan krijg je per uur €10,- erbij. Voorbeeld bij 80 uur: €1850 + 300= €2150. Je moet uitgaan van een gemiddelde van €2000.

    Het is geen NL, dus het woord CAO kennen ze niet. Je hebt uiteraard gewoon een contract. Reiskostenvergoeding heb ik nog niet gevraagd, maar ga er niet vanuit. Ik werk dit seizoen bij KLM en zelfs zij doen daar niet aan (wellicht is vast dienstverband anders). Pensioenopbouw heb je.

    Je kunt eind oktober beginnen, of begin november. Ik start zelf 9 november. Wellicht dat de data nog verandert, maar dit is wat ze mij aanboden.

    Maak je niet te druk, ze zijn nieuw in NL en voor hen was het ook nog even puzzelen. Gewoon gaan morgen, je bent sowieso een ervaring rijker en het is hartstikke gezellig!

    Groetjes

    Hoi L,

    Ben je inmiddels begonnen bij SPA? Hoe was de ini en je ervaring?

    Ik heb as woensdag de screening day. Ben benieuwd want ze laten weinig los over die dag. Thanks!:-)

     

     

  • Benji

    Karin

    Hallo allemaal,

    Gisteren kreeg ik de email van Spa met de vraag om eea toe te zenden en als de documentatie door hun wordt goedgekeurd dan zou er een uitnodiging volgen voor de selectiedag op 7 dec. Erg krap allemaal. Zouden er wellicht nog meer selectiedagen volgen?

    Kan iemand mij wellicht iets vertellen hoe de selectiedag eruit ziet en of het allemaal in het engels gaat of in het nederlands?

    Gr. Karin

    Hi Karin,

    ook geen idee! Laat mij verrassen. 

    Ben je morgen ook aanwezig?