Easy Jet Aangenomen wie nog meer?????

  • Alicia

    Hoi allemaal, zijn er nog meer mensen aangenomen die gister selectie hebben gehad voor EasyJet. Ik heb zojuist een email gehad dat ik ben aangenomen. Ben super blij, maar ook benieuwd wie nog meer!!!

  • TM

    Hee Alik,

    Gefeliciteerd

    Ik ben ook aangenomen voor EasyJet 2017! ben ook super blij en kan niet wachten!

    greets,

    TM

  • maud

    Ik ben ook aangenomen!

  • ashley

    Ik zag dat de vacature er nog wel op staat, er kan dus nog wel gesolliciteerd worden?

    Hebben jullie een engelse brief gestuurd?

  • maud

    Ik heb m'n Engelse motivatiebrief en cv gestuurd

  • ashley

    Oke.

    Wat super leuk dat jullie aangenomen zijn!

    Hoe was de selectiedag? Was dit pittig? En zijn jullie Amstedam based?

    Wanneer mogen jullie dan beginnen met de training en wanneer met het werken?

  • Maaike

    Hey!

    Ik heb 2 dagen na mijn assessment day te horen gekregen dat ik aangenomen ben. Gisteren ben ik gebeld met een uitnodiging om 26 januari te starten met de training. Heeft iemand nog meer bericht hierover gehad?

    @Ashley; ik ben inderdaad Amsterdam based. Ik vond selectiedag leuk! Het blijft spannend, maar ik vond dat de recruiters erg hun best deden om je gemakkelijk te laten voelen :-)

  • ashley

    Gefeliciteerd ezy!

    De vacature staat nog steeds online, heb deze maandag ingevuld maar nog geen reactie ontvangen, hoe lang duurde dit bij jullie?

  • maud

    Heeee EZY… dan gaan we samen. 

    Ik vlieg 24-1 en start ook 26-1

  • Maaike

    Ca_2017 leuk! Ben zo benieuwd, eerst een berg papierwerk doornemen haha, maar heb er wel heel veel zin in!

    Ashley.. bij mij duurde het vrij lang voordat ik bericht had. Zeker na de online assessment moest ik lang wachten. Het vervolg op de assessment day is dan wel weer snel.

    Renee heb je de info al kunnen vinden op het andere topic?