Easy Jet Aangenomen wie nog meer?????

  • ashley

    Ik heb ook bericht gehad, ik moet 18 november Renee.

    Ben heel erg benieuwd wat ik kan verwachten!

  • ashley

    @Sersam, ik moet ook vrijdag!

    Stuur me even een mailtje ashleyveerhoek@hotmail.com!

     

  • Alicia

    TM

    Hee Alik,

    Gefeliciteerd

    Ik ben ook aangenomen voor EasyJet 2017! ben ook super blij en kan niet wachten!

    greets,

    TM

    Hoi TM,

    Was je ook op de selectiedag van 20 oktober!! Ik ben gister gebeld en mag starten op 6/2 met training in London Gatwick!!

     

  • Alicia

    Angel

    Hallo Meiden! 

    Ik heb een selectiedag op 17 November … en ik ben heeeeeeeeeeeeeel benieuwd!!! Wie kan mij er mee over vertellen? :)

    Renée 

    Selectiedag is erg leuk en informatief. Vroeg beginnen om 8.30 uur. Je wordt eerst gemeten (lengte) en leverd dan de gevraagde documenten in. Vervolgens ga je met de hele groep een ruimte binnen en krijg je informatie over het bedrijf  en ga je meteen 2 groepsopdrachten doen…bij de tweede opdracht wordt wel de samenstelling van de groep gewisseld en krijg je een andere recruiter. Na de lunchpauze vallen de eerste mensen af en mag je blijven dan  krijg je het persoonlijke gesprek. Dat kan met 1 of 2 recruiters zijn.

     

     

  • maud

    Hai Stessje,

    mag ik vragen waarom je overstapt naar een andere werkgever?

  • maud

    Ja dat snap ik! Ik twijfel namelijk

    ook nog tussen KLC en EZY… De sfeer is heel verschillend

    Wel of geen stopjes

    En wel of weinig carrière mogelijkheden…

  • ashley

    Hoe ging het vandaag?

  • Roland

    ik begin training op 23/2 LGW, voor de base in Amsterdam, succes allemaal

  • FlightS

    weten jullie wanneerde nieuwe selectie dag is??

  • maud

    MDV

    Hey allemaal!

    Ik had selectiedag op 19 oktober, paar dagen later kreeg ik ook te horen dat ik was aangenomen, maar heb nog geen start datum! Wie moeten er allemaal nog meer wachten op een datum?

    Wat raar dat je nog geen startdatum hebt. Ik ben ook 19-10 geweest en werd 25-10 gebeld met een startdatum. Mensen die 17-11 en 18-11 op AD zijn geweest hebben ook al bijna allemaal een datum….