Easy Jet Aangenomen wie nog meer?????

  • CabinGirl

    Mijn advies is rustig afwachten. Duizenden mensen hebben gereageerd en die moeten allemaal te woord gestaan worden. Als tegen jou wordt gezegd dat je in de file staat en dat ze contact met je opnemen als ze een plek hebben, respecteer dit dan ook. Als iedereen die graag wil beginnen elke week mailtjes gaat sturen en bellen dan is het niet te doen voor ze. Ze nemen echt wel contact met je op, geloof me, maar ga er niet achteraan lopen bellen en mailen.

  • Q'

    Hi! Ik heb net een mailtje gekregen dat ik 19 januari mag komen naar de selectiedag. Ik ben erg benieuwd hoe jullie die dag hebben ervaard? Was het een lastige groepsopdracht  etc.? Thanks! 

  • FlightS

    Q'

    Hi! Ik heb net een mailtje gekregen dat ik 19 januari mag komen naar de selectiedag. Ik ben erg benieuwd hoe jullie die dag hebben ervaard? Was het een lastige groepsopdracht  etc.? Thanks! 

    Ik ben ook uitgenodigd voor deze dag! Ik ben echt enorm benieuwd. Is dit jou eerste selectiedag of heb je het al vaker meegemaakt? 

     

  • FlightS

    Meiden die zijn aangenomen hebben jullie nog tips voor ons? Hoe ziet zo'n dag eruit en hoe kan je je het beste voorbereiden? Moet je Engels echt uitmuntend goed zijn of??

  • Q'

    FlightS
    Q'

    Hi! Ik heb net een mailtje gekregen dat ik 19 januari mag komen naar de selectiedag. Ik ben erg benieuwd hoe jullie die dag hebben ervaard? Was het een lastige groepsopdracht  etc.? Thanks! 

    Ik ben ook uitgenodigd voor deze dag! Ik ben echt enorm benieuwd. Is dit jou eerste selectiedag of heb je het al vaker meegemaakt? 

     

    Leuk!!! Ik ben al vaker naar een selectiedag geweest maar dit is de eerste keer dat ik naar Easyjet mag! Ik ben ook erg benieuwd! Is het voor jou de eerste keer?? Het is vaak een hele leuke dag en je moet dichtbij jezelf blijven dan komt het echt goed! En verder genieten!

  • FlightS

    Q'
    FlightS
    Q'

    Hi! Ik heb net een mailtje gekregen dat ik 19 januari mag komen naar de selectiedag. Ik ben erg benieuwd hoe jullie die dag hebben ervaard? Was het een lastige groepsopdracht  etc.? Thanks! 

    Ik ben ook uitgenodigd voor deze dag! Ik ben echt enorm benieuwd. Is dit jou eerste selectiedag of heb je het al vaker meegemaakt? 

     

    Leuk!!! Ik ben al vaker naar een selectiedag geweest maar dit is de eerste keer dat ik naar Easyjet Is het voor jou de eerste keer?? Het is vaak een hele leuke dag en je moet dichtbij jezelf blijven dan komt het echt goed! En verder genieten!

    Leuk hoor! Jou gesprek is ook 19 januari toch?:) easyJet is voor mij de eerste keer dus ik ben zo enorm benieuwd! Heb je nog meer gesprekken toevallig of is easyJet tot nu toe het enige gesprek ?:) 

    ik heb nu al super veel zin in de selectiedag. Ben gewoon zo enorm benieuwd Hihi 

  • Q'

    FlightS
    Q'
    FlightS
    [...]

    Ik ben ook uitgenodigd voor deze dag! Ik ben echt enorm benieuwd. Is dit jou eerste selectiedag of heb je het al vaker meegemaakt? 

     

    Leuk!!! Ik ben al vaker naar een selectiedag geweest maar dit is de eerste keer dat ik naar Easyjet Is het voor jou de eerste keer?? Het is vaak een hele leuke dag en je moet dichtbij jezelf blijven dan komt het echt goed! En verder genieten!

    Leuk hoor! Jou gesprek is ook 19 januari toch?:) easyJet is voor mij de eerste keer dus ik ben zo enorm benieuwd! Heb je nog meer gesprekken toevallig of is easyJet tot nu toe het enige gesprek ?:) 

    ik heb nu al super veel zin in de selectiedag. Ben gewoon zo enorm benieuwd Hihi 

    Ja ook de 19e inderdaad! Voor mij is het ook de eerste keer voor easyJet! 

    Ik heb verder nu geen sollicitaties meer lopen, en jij? Ik ben ook erg benieuwd maar het komt vast allemaal goed!! Moet je ver reizen?

  • FlightS

    Q'
    FlightS
    Q'
    [...]

    Leuk!!! Ik ben al vaker naar een selectiedag geweest maar dit is de eerste keer dat ik naar Easyjet Is het voor jou de eerste keer?? Het is vaak een hele leuke dag en je moet dichtbij jezelf blijven dan komt het echt goed! En verder genieten!

    Leuk hoor! Jou gesprek is ook 19 januari toch?:) easyJet is voor mij de eerste keer dus ik ben zo enorm benieuwd! Heb je nog meer gesprekken toevallig of is easyJet tot nu toe het enige gesprek ?:) 

    ik heb nu al super veel zin in de selectiedag. Ben gewoon zo enorm benieuwd Hihi 

    Ja ook de 19e inderdaad! Voor mij is het ook de eerste keer voor easyJet! 

    Ik heb verder nu geen sollicitaties meer lopen, en jij? Ik ben ook erg benieuwd maar het komt vast allemaal goed!! Moet je ver reizen?

    Hee hee!

    O wauw dat is dus voor jou ook ontzettend spannend.

    Ik heb op dit moment nog een sollicitatie lopen bij KLC en Transavia. Het is even afwachten allemaal hihi.

    Ik kom vanuit Noord- Holland, in de buurt van Hoorn en jij?

    xxx

     

     

  • Saar

    Gefeliciteerd iedereen die is aangenomen, wat ontzettend leuk!!! :D 

    ​Ik kreeg net de email dat ik de assessment testen kan doen,dus die zal ik deze dagen gaan maken. Alleen weet iemand nou eigenlijk over wat voor contract het gaat? Ik bedoel fixed term dat is duidelijk,maar voor hoe lang ? Is het een zomerseizoen of een jaar ofzo?

  • maud

    Het gaat om een jaarcontract met omzetting naar vast als je goed functioneert