Easy Jet Aangenomen wie nog meer?????

  • Saar

    Ah ok, duidelijk! Dank je wel voor de info! :D 

  • Q'

    FlightS
    Q'
    FlightS
    [...]

    Leuk hoor! Jou gesprek is ook 19 januari toch?:) easyJet is voor mij de eerste keer dus ik ben zo enorm benieuwd! Heb je nog meer gesprekken toevallig of is easyJet tot nu toe het enige gesprek ?:) 

    ik heb nu al super veel zin in de selectiedag. Ben gewoon zo enorm benieuwd Hihi 

    Ja ook de 19e inderdaad! Voor mij is het ook de eerste keer voor easyJet! 

    Ik heb verder nu geen sollicitaties meer lopen, en jij? Ik ben ook erg benieuwd maar het komt vast allemaal goed!! Moet je ver reizen?

    Hee hee!

    O wauw dat is dus voor jou ook ontzettend spannend.

    Ik heb op dit moment nog een sollicitatie lopen bij KLC en Transavia. Het is even afwachten allemaal hihi.

    Ik kom vanuit Noord- Holland, in de buurt van Hoorn en jij?

    xxx

     

     

    Ja heel spannend inderdaad! Leuk hoor!! Klc en trans zijn ook leuke maatschappijen! Ik kom uit Spijkenisse haha, helemaal de andere kant. Veel succes met voorbereiden en ik zie je de 19e dan hihi! Xxx

     

  • Chris

    Gefeliciteerd :) . Ik ben ook aangenomen :D 

  • rdmdeboer__guid_k7

    Ik heb vanmiddag mijn online assessment goed afgerond. Kregen jullie daarna ook een mail dat er contact wordt opgenomen als er een positie open komt? Vraag me af of het een standaard mail is of dat er nu geen posities vrij zijn.

  • Pio

    Hallo allemaal,

    ben dus aangenomen bij easyjet, en heb nog een vraag.

    Kan iemand mij uitkeg geven over het salaris en wat je gemiddeld netto er aan overhoud.

    Er zijn hier verschillende verhalen over. 

    Ik hoor graag wat van iemand

  • Chris

    Hallo allemaal,

    Zijn er mensen uit de groep van 18 en 19 januari die al een start datum hebben gekregen ?