Vacature Transavia

  • ashley

    Hi Meiden!

    De vacature van Transavia staat weer online!

    Ik heb net de vragenlijst ingevuld en dan kan ik binnekort een reactie verwachten of ik door mag naar ronde 2.

    1 van de vragen was of ik binnen 90 km van Schiphol of Eindhoven woon, ik woon in Zeeland dus ik had nee ingevuld.

    Ik vraag me af of ze me hierop zouden afkeuren, want ik ben wel gewoon bereid om te verhuizen.

    Wie gaat er allemaal solliciteren?

    Ik ben super benieuwd!

    liefs Ashley

     

  • Iris

    Hi ja! Ik heb ook net mezelf aangemeld. Ben benieuwd. 

  • Max

    Ik heb ook gesolliciteerd !   Ben echt benieuwd

  • ashley

    @angel, huh dat is wel vreemd…Weet je waar het aan kan liggen?

    probeer het nog een keer! wellicht via een ander mail adres?

     

  • Angelique

    hoi hoi,

    heeft iemand al een mail terug gehad na het invullen van alle vragen?

    @Ashley wat leuk ik kom ook uit Zeeland!

    Ik hoop ook dat ze me echt niet afkeuren omdat ik nee heb ingevuld bij die 90 km. Heb jij al wat gehoord?

    Liefss

  • ashley

    Ann91

    hoi hoi,

    heeft iemand al een mail terug gehad na het invullen van alle vragen?

    @Ashley wat leuk ik kom ook uit Zeeland!

    Ik hoop ook dat ze me echt niet afkeuren omdat ik nee heb ingevuld bij die 90 km. Heb jij al wat gehoord?

    Liefss

    Hey Ann,

    Wat toevallig ik kom van Schouwen en jij?

    Ik heb nog niets gehoord, jij wel? Ben benieuwd of ze daar op afkeuren, ik had ze er over gemaild maar nog geen reactie ontvangen!

     

  • Chakira

    Ik heb ook de lijst ingevuld.. Ook nog geen mail gehad hoor!

  • xMelissaMary

    Vandaag een mail binnen gehad voor de 2e ronde, wat een dom spel was dat zeg :i 

  • Iris

    Vandaag mail gehad voor de tweede ronde. Heb het spel gespeeld. Ik vond het best spannend en pittig om te spelen. Ik heb totaal geen ervaring met soortgelijke spelletjes. Wordt er over het algemeen best zenuwachtig van. Dus ben benieuwd wat ik ervan heb gemaakt. 

     

  • xMelissaMary

    In het begin antwoordde ik maar wat en later pas door wat je allemaal moest gebruiken.

    Ik nam het eerst helaas niet zo serieus.. Ben benieuwd verder!