Vacature Transavia

  • Saar

    Larissa

    Game gespeeld… op het begin had ik maar wat calls afgehandeld want ik moest er nog achterkomen hoe het werkte… maar toen ik wist hoe de vork in de steel zat had ik als score een matige 68,9%. Nu maar hopen dat ik toch nog een kans krijg :(

    Nee hoor,maak je geen zorgen,dat is helemaal niet zo laag! Ik lees hier dat ongeveer iedereen op zoiets eindigt. Ook mensen die inmiddels al zijn aangenomen, dus er is hoop hoor! Ik had 69,8

  • FlightS

    Larissa

    Game gespeeld… op het begin had ik maar wat calls afgehandeld want ik moest er nog achterkomen hoe het werkte… maar toen ik wist hoe de vork in de steel zat had ik als score een matige 68,9%. Nu maar hopen dat ik toch nog een kans krijg :(

    Hee Larissa!

    68,9% is echt een prima score hoor! ik had zelf geloof ik rond de 63 % en ik mocht ook de 3e test doen:)

    Duurt alleen even voordat je een reactie krijgt maar je geduld wordt beloond:)

    Liefs,

    xxx

     

     

  • Sky is the limit

    @ Larissa wat Saar & Flights zeggen klopt echt.

    Ik had 2 weken geleden de testen gemaakt en 69,8% gescoord en niks meer gehoord daarna.

    Tot vandaag.

    Vandaag een mailtje ontvangen met daarin o.a.:

    "Jij solliciteert voor de functie van Cabin Attendant bij Transavia. En wacht op de uitnodiging voor een selectiedag!

    De vragenlijst, game en Mentality Match heb je positief gemaakt. Jouw voorkeur gaat uit naar vliegbasis Schiphol.

    Momenteel ligt de focus vanuit Transavia op Eindhoven. Dit betekent dat wij enkel kandidaten uitnodigen die binnen een straal van 90 kilometer van Eindhoven wonen.

    We hopen snel selectiedagen voor Schiphol door te krijgen. Op dit moment is dat echter nog onduidelijk."

    Moest toen aangeven of ik nog geïnteresseerd was.

    Dus al met al…het kan nog een poosje duren voor er selectiedagen zijn voor Ams based stessen-to-be :-)

  • Saar

    Sky is the limit

    @ Larissa wat Saar & Flights zeggen klopt echt.

    Ik had 2 weken geleden de testen gemaakt en 69,8% gescoord en niks meer gehoord daarna.

    Tot vandaag.

    Vandaag een mailtje ontvangen met daarin o.a.:

    "Jij solliciteert voor de functie van Cabin Attendant bij Transavia. En wacht op de uitnodiging voor een selectiedag!

    De vragenlijst, game en Mentality Match heb je positief gemaakt. Jouw voorkeur gaat uit naar vliegbasis Schiphol.

    Momenteel ligt de focus vanuit Transavia op Eindhoven. Dit betekent dat wij enkel kandidaten uitnodigen die binnen een straal van 90 kilometer van Eindhoven wonen.

    We hopen snel selectiedagen voor Schiphol door te krijgen. Op dit moment is dat echter nog onduidelijk."

    Moest toen aangeven of ik nog geïnteresseerd was.

    Dus al met al…het kan nog een poosje duren voor er selectiedagen zijn voor Ams based stessen-to-be :-)

    Oh wat een goed nieuws zeg! Hartstikke fijn voor je!! Dat geeft tenminste een beetje zekerheid,dat wachten zonder dat je iets hoort is toch vervelend. En dat geeft toch ook een beetje hoop voor de andere dames die nog aan het wachten zijn, ik zelf ook ^_^ ​ Ik heb een week geleden de game en de mentalitytest gedaan en ook precies als jij 69,8 % als score. Dus wie weet sturen ze deze dagen naar meerderen zo'n email, dat zou fijn zijn! :D 

  • Nal

    Hi, al een paar weken volg ik deze topic omdat ik zelf ook enige tijd geleden heb gesolliciteerd.

    En helaas, alwéér heb ik die mail gehad met dat ze nu alleen nog opzoek zijn naar EIN-based mensen. Ben heel benieuwd of ze binnen nu en 1a2 maand nog voor AMS zoeken.. 

  • Saar

    Nal

    Hi, al een paar weken volg ik deze topic omdat ik zelf ook enige tijd geleden heb gesolliciteerd.

    En helaas, alwéér heb ik die mail gehad met dat ze nu alleen nog opzoek zijn naar EIN-based mensen. Ben heel benieuwd of ze binnen nu en 1a2 maand nog voor AMS zoeken.. 

    Wat ik niet zo goed snap is dat er in het andere topic over ini 2 iemand is die zegt dat hij met ini 2 meedoet en als basis AMS heeft ,tot nu toe zijn volgens mij echt alleen EIN based mensen aangenomen toch?! :S ​en als jullie deze email steeds krijgen lijkt me dat ook duidelijk . mmmh,nou ja we wachten maar geduldig af ^_^ 

  • FlightS

    Saar
    Nal

    Hi, al een paar weken volg ik deze topic omdat ik zelf ook enige tijd geleden heb gesolliciteerd.

    En helaas, alwéér heb ik die mail gehad met dat ze nu alleen nog opzoek zijn naar EIN-based mensen. Ben heel benieuwd of ze binnen nu en 1a2 maand nog voor AMS zoeken.. 

    Wat ik niet zo goed snap is dat er in het andere topic over ini 2 iemand is die zegt dat hij met ini 2 meedoet en als basis AMS heeft ,tot nu toe zijn volgens mij echt alleen EIN based mensen aangenomen toch?! :S ​en als jullie deze email steeds krijgen lijkt me dat ook duidelijk . mmmh,nou ja we wachten maar geduldig af ^_^ 

    hee Saar!!

    Ja klopt hoor! de selectiedagen die tot nu toe zijn geweest zijn voor Eindhoven en Rotterdam geweest. Ze zijn nog bezig met AMS maar ze moeten eerst nog goedkeuring krijgen van Transavia voor de INI's. Wel heb ik vernomen dat er veel personeel van Transavia is aangenomen bij KLM of KLC dus ze zullen echt wel weer gaan aannemen. We moeten alleen nog even geduld hebben:)

    Komt allemaal goed hihi

    Liefs,

    xxx

     

     

  • Mark

    Ik had 1,5 week geleden gesprek met Transavia. Samen met mensen voor Eindhoven en Amsterdam. Eindhoven werd hierbij juist apart genomen met de mededeling dat ze nog niet wisten of er mensen nodig waren, omdat er veel terugkomers waren voor eindhoven. Ik zou vorige week nog gebeld worden met het nieuws of ik wel / niet aangenomen ben. Maar nog steeds niets gehoord. 

    Ik vind het vreemd dat jullie nu juist te horen krijgen dat Amsterdam geen personeel nodig heeft en Eindhoven heel hard op zoek zou zijn. 

  • Nal

    Mitch

    Ik had 1,5 week geleden gesprek met Transavia. Samen met mensen voor Eindhoven en Amsterdam. Eindhoven werd hierbij juist apart genomen met de mededeling dat ze nog niet wisten of er mensen nodig waren, omdat er veel terugkomers waren voor eindhoven. Ik zou vorige week nog gebeld worden met het nieuws of ik wel / niet aangenomen ben. Maar nog steeds niets gehoord. 

    Ik vind het vreemd dat jullie nu juist te horen krijgen dat Amsterdam geen personeel nodig heeft en Eindhoven heel hard op zoek zou zijn. 

    Vaag gedoe allemaal! Zijn ze ook wel goed in, je laten wachten tot je een ons weegt en uiteindelijk ‘niet’ bent aangenomen. Ik heb nog een klein beetje hoop voor AMS.. Ik hoop dat het voor jou alsnog goed uitpakt.. :) 

  • Saar

    Merle
    M
    Merle
    [...]

    Hoi Karin, 

    Klopt, heel herkenbaar! Ik had dat toen ook. Voordeel dat jij hebt; je hoort nu van mij dat dit wachten best “normaal” is, haha. 

    Er is vandaag een INI gestart en de volgende start half februari. Als ik Facebook mag geloven zijn ze hard op zoek naar mensen die EIN-based willen/gaan zijn. Dus wellicht dat dat ook betekent dat (zeker nu vandaag een ini gestart is) nu mensen weer wat te horen krijgen over een volgende stap. 

    Als je het echt te lang vind duren, zou je naar hun emailadres kunnen mailen. Reactie daarop is echter niet verzekerd, maar dan heb jij er in ieder geval alles aan gedaan!

    Wellicht tot op de ini :) 

    Wanneer heb jij je ini Merle? :)

     

    Hi M, 

    Ik heb nu ook de 23e februari INI 3, voor EIN.

    Hé dan zijn er dus meerdere ini's tegelijk denk ik, kan dat? want ik lees ook dat er eentje op 16 februari start