Vacature Transavia

  • Max

    Ik heb ook een mail gehad! Ga hem zondag avond pas maken heb geen laptop hier.. maar is dus best pittig ?

  • Sophie

    Hi Meiden,

    Ik heb net ook het spel gespeeld en meteen een mail met resultaten gekregen! Ik ben benieuwd wat jullie scores zijn. Ik had 62%, bij alles zat ik hoger als gemiddeld maar bij commercieel staat er 0, dit vind ik wel raar..

     

  • Max

    Sophie

    Hi Meiden,

    Ik heb net ook het spel gespeeld en meteen een mail met resultaten gekregen! Ik ben benieuwd wat jullie scores zijn. Ik had 62%, bij alles zat ik hoger als gemiddeld maar bij commercieel staat er 0, dit vind ik wel raar..

     

    Ik heb ook net gespeeld, bij mij staat ook bij commercieel 0.. beetje vreemd. Mijn score is 71,9 gemiddeld overall. Ben benieuwd wat je zou moeten hebben.

     

  • xMelissaMary

    Ik had ook "maar'' 62% omdat ik het eerst niet goed speelde..

    Dus ik ben benieuwd hoe nu verder!

     

  • Chakira

    Hi XCX,

    Ik heb hetzelfde.. vorige week dinsdag gesolliciteerd maar nog niets gehoord. Word een beetje nerveus nu!

  • Chakira

    Hi XCX,

    Ik heb hetzelfde.. vorige week dinsdag gesolliciteerd maar nog niets gehoord. Word een beetje nerveus nu!

  • Max

    Nog meer mensen een mail gehad voor stap 3? 

  • Max

    XCX

    Hi allen,

    Mag ik vragen wanneer jullie gesolliciteerd hebben? Ik heb namelijk vorige week donderdag bij Transavia gesolliciteerd, maar nog geen reactie ontvangen..

    Ik neem aan dat je sowieso een reactie ontvangt?

    Alvast dank!

    Groetjes

    Hee,  ik heb die dag zelf nog gesolliciteerd toen het open ging. Denk dat jullie mailtje nog wel komt 

  • xMelissaMary

    Ohjee stap 3…

    Dus na dat spel nog steeds niet door naar een selectiedag? :i 

  • Max

    vliegen
    Max

    Nog meer mensen een mail gehad voor stap 3? 

    Hey max! Al de volgende toets gekregen?? Stap3?

    Ja ik heb net stap 3 gekregen, mentality test. Moet voor morgen 23:59 ingestuurd zijn! Heb jij ook al wat gehoord?