Vacature Transavia

  • Blondeblauwe

    Heee iedereen!

    Ik ben zojuist gebeld voor de selectiedag van 20 maart. Zijn er nog andere die deze dag op selectie mogen?

  • S

    Contract verschilt,

    In mijn 1ste seizoen had ik er 1 van 5 maanden, in april krijg ik er 1 van 5 maanden en 3 weken.

    Een jaar contract zal je niet krijgen, vaste contracten komen pas als je ca2 bent en dan kan het ook nog wel even duren

  • xMelissaMary

    S

    Contract verschilt,

    In mijn 1ste seizoen had ik er 1 van 5 maanden, in april krijg ik er 1 van 5 maanden en 3 weken.

    Een jaar contract zal je niet krijgen, vaste contracten komen pas als je ca2 bent en dan kan het ook nog wel even duren

    Dat is ook bijna geen verschil, dacht dat het daarna wel langer zou zijn.

    Ik hoor meerdere mensen die ook vliegen bij Trans, er maar 2/3 maanden uit zijn geweest en vervolgens langer kunnen vliegen.

    Blijft zonde dat het zo moet gaan….

  • S

    Ja het kan erg verschillen qua contract! Ook welke basis je hebt. Ik vlieg op AMS en in totaal 5 maanden eruit geweest!

    Had zelf ook op een langer contract gehoopt maar helaas

  • rdmdeboer__guid_k7

    Zijn er ook mensen die afgelopen dagen/week sms contact hebben gehad met iemand van Unique voor een uitnodiging voor de komende selectiedagen? Ik ben via sms uitgenodigd voor 27 maart, maar heb nog geen e-mail ter bevestiging gekregen. Ik heb uiteraard al geprobeerd te bellen, maar er werd niet opgenomen. Dus ben benieuwd of ik de enige ben.

    Groetjes Rick

  • rdmdeboer__guid_k7

    Merle

    Hoi allemaal,

    Ik vroeg me af of er mensen zijn die al ingepland zijn voor een komende ini óf dat je uitgenodigd bent voor een komende selectieavond. En voor welke basis, vooral de ini's?

    Ik krijg steeds maar geen antwoord van Unique en zou graag weten wanneer de volgende ini's zijn!

    thanks!

    Ik heb een sms met selectiedagen op 27 maart, 6 april en 11 april en dan de ini's op 30 maart, 6 april en 4 mei. Basis Amsterdam.

    Groetjes 

     

  • Stewess

    Rick weet je zeker of het van Transavia is?? Want zij hebben geen telefoonummer… alles gaat via Unique en die hebben ook geen telefoonummer van hen, als ze je benaderen is dat via de mail, en wordt je gebeld prive…. 

  • rdmdeboer__guid_k7

    Stewess

    Rick weet je zeker of het van Transavia is?? Want zij hebben geen telefoonummer… alles gaat via Unique en die hebben ook geen telefoonummer van hen, als ze je benaderen is dat via de mail, en wordt je gebeld prive…. 

    Ja, als ik het nummer bel van de sms krijg ik een voicemail van Mascha van Unique, ik vond de sms inderdaad ook wat vreemd.

     

  • rdmdeboer__guid_k7

    Rick
    Stewess

    Rick weet je zeker of het van Transavia is?? Want zij hebben geen telefoonummer… alles gaat via Unique en die hebben ook geen telefoonummer van hen, als ze je benaderen is dat via de mail, en wordt je gebeld prive…. 

    Ja, als ik het nummer bel van de sms krijg ik een voicemail van Mascha van Unique, ik vond de sms inderdaad ook wat vreemd.

     

    Ik heb echt net de mail gekregen dat ik naar de selectiedag mag maandag :) 

     

  • Stewess

    Wat gek Rick! Ik heb ze namelijk zovaak geprobeert te contacteren, en Unique zei dat ze geen telnr hebben en zij ook niet in het bezit zijn van 1. Dat alles via de mail wordt gecommuniceert. Ik was ook gevraagd op selectie ik kon die dag niet en zou worden terug gebeld, nooit meer iets vernomen en heb hen zeker al 4/5keer gemaild en unique zo vaak aan de telefoon gehad, zeiden toen dat ze echt heel veel mensen kregen die hun wilde bereiken maar dat ze geen telnr hebbenen zij geen tel ofzo…Raar! 

    Maar ontzettend fijn dat je mail hebt gehad en as maandag mag komen, super spannend!!! Laat je weten hoe het was? Eerste selectie dag die je gaat doen of?