Aangenomen KLM Cityhopper - geen INI bekend

  • Amber

    Hoi allemaal! Ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn op dit forum die recentelijk zijn aangenomen maar nog in afwachting zijn op een datum voor een INI? Ik ben echt aan het aftellen..

  • C

    Hoi Margot, ook ik ben aangenomen,  had mijn 2de gesprek 18-10! Inmiddels heb ik alles op groen staan, vgb is binnen en medisch fit! Dus hoop snel wat te horen!

  • Amber

    Wat leuk! :)

    Ik heb maandag de medische check! Spannend..

  • Amber

    Dat is wel lang Stessje! Wordt veel geduld gevraagd maar dat er zeker voor over! Hoor wel positieve verhalen dat er in januari een grote doorstroom is naar KLM, wat hopelijk tot gevolg heeft dat er ook met meer tempo mensen moeten instromen bij Cityhopper!

  • imo

    Hi! Ik ben midden september aangenomen en ook aan het wachten. Het scheelt dat ik er al vanuit ga dat het maanden kan duren voordat ik opgeroepen word. Dus ben ik er gewoon rustig onder. Ik wacht het rustig af! Je weet in iedergeval dat het gaat gebeuren dus dat is een mooi vooruitzicht. Voor je het weet worden we gebeld :D

  • Ruby

    Beste dames,

    Ik ben aangenomen bij KLM en begin per 13-2-2017 als grondstewardess, echter heb ik nog geen woonruimte, hebben jullie misschien een idee of kunnen jullie mij helpen.

    Dankjewel alvast.

    Groetjes Ruby-jane

  • Amber

    Ruby

    Beste dames,

    Ik ben aangenomen bij KLM en begin per 13-2-2017 als grondstewardess, echter heb ik nog geen woonruimte, hebben jullie misschien een idee of kunnen jullie mij helpen.

    Dankjewel alvast.

    Groetjes Ruby-jane

    Ik ben zelf op zoek in de omgeving van Utrecht. Mijn voorkeur gaat uit naar een dorp rondom Utrecht, omdat ik ruimte en een parkeerplaats wel erg belangrijk vind.

    Heeft iemand al een datum voor een INI? Ben erg benieuwd!