KLC INI 6 Februari!!!!!!

  • imo

    Hi dames, zojuist de schrik van mijn leven gehad!! Ik ben gebeld dat ik ben geplaatst op de INI van 6 februari!! Ik ben in september aangenomen dus had dit niet zo snel verwacht maar IK BEN BLIJ!!!!! 

    Zijn er nog meer gebeld? Misschien leuk om alvast kennis te maken? Groetjessss

  • imo

    Beth

    Ik ook!! Wat leuk!

    Leuk man! Misschien leuk als we alvast kennis maken :D

  • C

    Wat goed! Gefeliciteerd!!! Ik ben van oktober… nog even afwachten.. maar het zit er dus aan te komen!  Succes beide!

  • imo

    Coco

    Ik zit er ook bij!! :D Sneller dan verwacht inderdaad! Zo leuk! 

    We kunnen wel een facebook groep maken?

    Aaah leuk! Congrats! Ja weet jij hoe dat moet? Heb t nog nooit gedaan

  • corine

    Ik zit er ook bij!!!!

  • imo

    Coco
    imo
    Coco

    Ik zit er ook bij!! :D Sneller dan verwacht inderdaad! Zo leuk! 

    We kunnen wel een facebook groep maken?

    Aaah leuk! Congrats! Ja weet jij hoe dat moet? Heb t nog nooit gedaan

    Jaa dankje jij ook! Haha ik heb t ook nog nooit gedaan maar zal het even proberen!

     

    Yes laat het even weten! Zou leuk zijn

  • imo

    Aah ik kan em niet vinden! Zie alleen 2 oude (van 2015 en 2016)….. Wat raar! 

  • corine

    Ik heb me aangemeld, super leuk!!

  • Amber

    Wat super leuk om te lezen dat het zo snel gaat!!

    Ik heb zelf in september gesolliciteerd en op 12 november gehoord dat ik aan ben genomen! :) dus hoop net als jullie snel bericht te krijgen!

    Begrijp ik goed dat jullie allemaal in september de twee selectierondes hebben gehad? Of ook toen al de medische keuring achter de rug?

  • imo

    Margot

    Wat super leuk om te lezen dat het zo snel gaat!!

    Ik heb zelf in september gesolliciteerd en op 12 november gehoord dat ik aan ben genomen! :) dus hoop net als jullie snel bericht te krijgen!

    Begrijp ik goed dat jullie allemaal in september de twee selectierondes hebben gehad? Of ook toen al de medische keuring achter de rug?

    Gefeliciteerd! Hoop dat je snel bericht krijgt. Ik had 30 aug mijn selectiedag, 6 sept 2e gesprek 10 dagen er na brief in de bus en ergens in oktober mijn medische keuring, goedkeuring van mijn veiligheidsonderzoek en afgelopen maandag een telefoontje! Maar een andere dame die ook bijv in februari begint, wist in mei al dat ze was aangenomen. Zij heeft dus langer moeten wachten. Weet niet precies hoe hun dit allemaal doen….