KLM cabine WERVING 6-12

  • Chakira

    M

    Ik wil ook gebeld worden ☺

    Ik word er ook echt een beetje wanhopig van. Denk dat ze wachten tot de vacature dicht is en ons als een soort backup zien?

  • susanne

    Hoi allemaal! Heb het hier een beetje gevolgd de afgelopen dagen…. Vanmorgen 2!! Oproepen gemist (stom stom) dus ik heb 's middags terug gebeld… En ze zeiden dat ze me  uitnodigen voor een meet&greet maar dat een collega zo zou terug bellen…. Ik blij…. maar ze hebben niet terug gebeld

  • susanne

    KLM
    maybelline

    Morgen ga ik de testen maken, denk niet dat ik het haal ik ben gewoon niet  gemaakt voor dit soort testen. Heb op het internet zitten oefenen van cijferreeksen tot analogieen en juist in deze 2 dingen scoor ik niet zo goed. Maar goed we gaan het gewoon proberen. Zelfs mijn zus die de uni heeft gedaan vind het nog lastig. vind het knap dat mensen 100% scoren.  

    Succes!!!

    Succes! Het leek voor mij ook ingewikkeld vooral die diagrammen en analogen. Gewoon eerst even flink oefenen online dan zie je ineens de logica… Ik vond het uiteindelijk meevallen …. Het lijkt erger dan het is.. Je kan het! 

     

  • susanne

    KLM
    In the air

    Hoi allemaal! Heb het hier een beetje gevolgd de afgelopen dagen…. Vanmorgen 2!! Oproepen gemist (stom stom) dus ik heb 's middags terug gebeld… En ze zeiden dat ze me  uitnodigen voor een meet&greet maar dat een collega zo zou terug bellen…. Ik blij…. maar ze hebben niet terug gebeld

    Wanneer had jij de mail gehad dat je gebeld zou worden? Heb idee dat ze tot de mensen van afgelopen maandagochtend zijn gekomen. 

     

    Maandag eind van de dag rond half 5… En de oproepen vanmorgen om half 9 en half11… Zelf gebeld om half 3, gewacht tot half 6 .. OH wel Engelse tijd …. ;) 

     

  • FlightS

    :Kenza

    Ow jeetje, ik zie nu pas dat er een vacature online staat bij klm :( als ik morgenochtend mijn sollicitatie opstuur ben ik dan telaat aangezien ze 18 december dicht gaan??

    Hee hee!

    je kan nog gewoon solliciteren hoor!ik weet alleen niet precies of hij echt om 00:00 dicht gaat… en anders zo vroeg mogelijk doen en even kijken of hij er nog op staat. 

    Ik hoop voor je dat het nog mogelijk is! Heel veel succes met je sollicitatie! :) 

  • maud

    Ann

    Ben capaciteiten test aan het oefenen op internet…daar zitten bij sommige testen ook oppervlakte berekeningen, procenten etc bij…. Moet ik dit ook verwachten??? :S  

    Nee zit er niet bij

  • Semper

    Het lijkt mij als de vacature tot de 18de open staat je tot dan kan solliciteren (online). Of je de testen ‘voor die datum’ afrond lijkt me geen must, zolang je sollicitatie/gegevens maar binnen zijn denk ik? :)

  • JWZ

    Wie hier is/heeft een KLM contract (interne kandidaat) en heeft al een datum gekregen…..ben zo benieuwd zelf heb ik nog geen telefoontje gekregen…???

  • flyingsummer2016

    Yes! Zomercontract in 2016 gehad, nu 6 februari weer starten met een korte 3daagse cursus!

  • JWZ

    Mooi super leuk…. maar bedoel andere internen die bij andere devisies binnen KLM werken

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.