KLM cabine WERVING 6-12

  • maud

    Ik heb gesolliciteerd voor KLM CA

    (werk nu voor de grote en kleine blauwe op de grond)

    Post is bewerkt op dec 7, 2016, 8:47 p.m. door Ca_2017

  • Sollicitant

    Future-steward

    Wat kan ik verwachten van het Engels en Capaciteitentest?

     

    Dat het vrij zwaar is. Ik ben zojuist afgevallen. Heb met gemak een HBO-diploma gehaald, maar deze test…

    Wil niet demotiveren, maar zorg dat je lekker fris aan de test gaat beginnen in ieder geval! Succes en oefen misschien al eens met cijferreeksen, diagrammen en figuren etc.

  • Future-steward

    Sollicitant KLC
    Future-steward

    Wat kan ik verwachten van het Engels en Capaciteitentest?

     

    Dat het vrij zwaar is. Ik ben zojuist afgevallen. Heb met gemak een HBO-diploma gehaald, maar deze test…

    Wil niet demotiveren, maar zorg dat je lekker fris aan de test gaat beginnen in ieder geval! Succes en oefen misschien al eens met cijferreeksen, diagrammen en figuren etc.

    Hey you! 

    Ik heb inmiddels de Capaciteitentest gemaakt en ben gelukkig door naar het Engelsetest. Hij was inderdaad erg moeilijk. Mijn complimenten aan de rest van de kandidaten die het ook hebben behaald. 

    Jammer dat je het niet hebt gehaald sollicitant KLC. Had het je graag gegund. Zie het als een moment welke nu nog niet voor jouw bestemd was. Jouw dag komt zeker wel. Heb je KLC evt. overwogen? 

    Ik ga morgen aan het Engelse gedeelte beginnen. Wat en hoofdpijn krijg je van zo'n test zeg!! 

  • maud

    Ik ga m'n telefoon in de gaten houden in de hoop op een belletje voor de selectiedag. 

    Nog meer mensen die al mail hebben gehad dat ze op gesprek mogen komen?

  • Q'

    Ik heb gisteravond de testen gemaakt en de uitslag gekregen, wacht nu op het bericht of ik op gesprek mag komen… nu heb ik een vraag, hoelang heeft het bij jullie geduurd tot randstad contact heeft opgenomen met diegene die op gesprek mogen komen?? Ik vind het ontzettend spannend

  • FLY

    Heeft iemand een idee wanneer de selectiedagen zijn? (Ivm vakantie)

  • tessa

    Eeven voor jullie info…. Ze zoeken 100 Externe sollicitanten ! succes allemaal 

  • Cloud

    Zijn er ook mensen die meteen al zijn afgewezen? Die dus überhaupt geen testen mogen doen?

  • Q'

    Vliegje
    Q'

    Ik heb gisteravond de testen gemaakt en de uitslag gekregen, wacht nu op het bericht of ik op gesprek mag komen… nu heb ik een vraag, hoelang heeft het bij jullie geduurd tot randstad contact heeft opgenomen met diegene die op gesprek mogen komen?? Ik vind het ontzettend spannend

    al wat gehoord?

    Nee nog niks gehoord…

  • maud

    Ik ben vanochtend gebeld en ga de 21e op gesprek

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.