Eindgesprek/aangenomen KLM cabine

  • CabinGirl

    Wie heeft er allemaal het eindgesprek gehad en weet al of hij/zij is aangenomen? Ik ben zelf op het eindgesprek geweest en F5 elke minuut mijn mail haha.

  • Kirsten

    Hi! Ik ook gister geweest en nog niks gehoord! Verwacht morgen wat te horen…. Laat je weten als je wat hebt gehoord? Succes!

  • CabinGirl

    Goed gevoel over? Ik laat het zeker weten.

  • Kirsten

    Ja geen idee eigenlijk! Gesprek ging goed en verliep soepel, maar dat zegt denk ik niet zoveel. Hoe ging het bij jou?

  • CabinGirl

    Gelukkig. Hier een beetje hetzelfde. Was erg gezellig en ontspannen, maarja dat zegt niks over mijn geschiktheid natuulijk haha. Tegen mij werd gezegd binnen 5 werkdagen.

  • Kirsten

    Nee is echt maar net de vraag! Officieel is het 10 werkdagen, stond ook in de uitnodigingsmail. En dat zeiden de recruiters ook. Maar via via ken ik iemand die hoorde het de tweede werkdag afgelopen maandag! En na de M&G was het ook de eerstvolgende werkdag… En anders geduld hebben helaas.

  • Ellen

    Hi! 

    Ook in heb afgelopen maandag het eindgesprek gehad! Zit continue mijn mail te verversen!!! Tegen mij zeiden ze 5 werkdagen.. zooo spannend!! 

  • Sophie

    Hi allemaal, net gebeld dat ik ben aangenomen! Start 28 maart met de training, en met mij sowieso nog twee andere van afgelopen maandag! ZO BLIJ! Succes jullie met wachten, niet te doen he zo spannend! 

  • CabinGirl

    Oh wat spannend! Same here. 5 werkdagen reiken bij mij tot maandag en dinsdag na het weekend. Dus hopelijk weten we het voor het weekend.

  • CabinGirl

    Sophie

    Hi allemaal, net gebeld dat ik ben aangenomen! Start 28 maart met de training, en met mij sowieso nog twee andere van afgelopen maandag! ZO BLIJ! Succes jullie met wachten, niet te doen he zo spannend! 

    Ooh wauw gefeliciteerd!! Super gaaf!!! Zo blij voor je!!!

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.