Eindgesprek/aangenomen KLM cabine

  • Kirsten

    CabinGirl
    Sophie

    Hi allemaal, net gebeld dat ik ben aangenomen! Start 28 maart met de training, en met mij sowieso nog twee andere van afgelopen maandag! ZO BLIJ! Succes jullie met wachten, niet te doen he zo spannend! 

    Ooh wauw gefeliciteerd!! Super gaaf!!! Zo blij voor je!!!

    Gefeliciteerd!! Inderdaad zoooo spannend! Ik had het dinsdag dus dan hoop ik morgen gemaild of gebeld te worden! Werd je gelijk gebeld of eerst een email?

     

  • CabinGirl

    Kirsten
    CabinGirl
    Sophie

    Hi allemaal, net gebeld dat ik ben aangenomen! Start 28 maart met de training, en met mij sowieso nog twee andere van afgelopen maandag! ZO BLIJ! Succes jullie met wachten, niet te doen he zo spannend! 

    Ooh wauw gefeliciteerd!! Super gaaf!!! Zo blij voor je!!!

    Gefeliciteerd!! Inderdaad zoooo spannend! Ik had het dinsdag dus dan hoop ik morgen gemaild of gebeld te worden! Werd je gelijk gebeld of eerst een email?

     

    Bij mij zeiden ze dat je geïnformeerd zou worden via mail ongeacht de uitslag dus ik ben ook wel benieuwd dan :p

  • Sophie

    Kirsten
    CabinGirl
    Sophie

    Hi allemaal, net gebeld dat ik ben aangenomen! Start 28 maart met de training, en met mij sowieso nog twee andere van afgelopen maandag! ZO BLIJ! Succes jullie met wachten, niet te doen he zo spannend! 

    Ooh wauw gefeliciteerd!! Super gaaf!!! Zo blij voor je!!!

    Gefeliciteerd!! Inderdaad zoooo spannend! Ik had het dinsdag dus dan hoop ik morgen gemaild of gebeld te worden! Werd je gelijk gebeld of eerst een email?

     

    Thanks! Werd gebeld, maar zag later dat de mail gelijktijdig gekomen was, dus gewoon allebei in de gaten houden! :) 

  • Kirsten

    Ik ben net gebeld en ik ben aangenomen!!!! ZO BLIJ!

  • Sophie

    Kirsten

    Ik ben net gebeld en ik ben aangenomen!!!! ZO BLIJ!

    Jij ook gefeliciteeerd!! Ook al een startdatum?

  • CabinGirl

    Kirsten

    Ik ben net gebeld en ik ben aangenomen!!!! ZO BLIJ!

    Jaar wat goed joh!!!! Super gefeliciteerd!

  • CabinGirl

    Zal voor de mensen van gisteren nog wat te vroeg zijn, maar toch hoop ik stiekem

  • Chakira

    CabinGirl

    Zal voor de mensen van gisteren nog wat te vroeg zijn, maar toch hoop ik stiekem

    Hey CabinGirl! Ik was ook gisteren. In welke groep zat jij? Die van 9 of van 10 uur?

  • CabinGirl

    justchakkie
    CabinGirl

    Zal voor de mensen van gisteren nog wat te vroeg zijn, maar toch hoop ik stiekem

    Hey CabinGirl! Ik was ook gisteren. In welke groep zat jij? Die van 9 of van 10 uur?

    Die van 10 uur;)

  • Chakira

    CabinGirl
    justchakkie
    CabinGirl

    Zal voor de mensen van gisteren nog wat te vroeg zijn, maar toch hoop ik stiekem

    Hey CabinGirl! Ik was ook gisteren. In welke groep zat jij? Die van 9 of van 10 uur?

    Die van 10 uur;)

     

    Daar zat ik ook in! Mag ik vragen met welke letter je naam begint? Ik had een zwart jurkje aan dus gok dat je dan wel weet wie ik was!

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.