Eindgesprek/aangenomen KLM cabine

  • CabinGirl

    justchakkie
    CabinGirl
    justchakkie
    [...]

    Hey CabinGirl! Ik was ook gisteren. In welke groep zat jij? Die van 9 of van 10 uur?

    Die van 10 uur;)

     

    Daar zat ik ook in! Mag ik vragen met welke letter je naam begint? Ik had een zwart jurkje aan dus gok dat je dan wel weet wie ik was!

    Met een M. Wij zaten niet samen in de bus op de heenweg toch?

  • Chakira

    CabinGirl
    justchakkie
    CabinGirl
    [...]

    Die van 10 uur;)

     

    Daar zat ik ook in! Mag ik vragen met welke letter je naam begint? Ik had een zwart jurkje aan dus gok dat je dan wel weet wie ik was!

    Met een M. Wij zaten niet samen in de bus op de heenweg toch?

    Haha jawel, dat zaten we wel! Ah leuk dan kunnen we hier van elkaar lezen of het goed is gegaan! :)

  • CabinGirl

    justchakkie
    CabinGirl
    justchakkie
    [...]

    Daar zat ik ook in! Mag ik vragen met welke letter je naam begint? Ik had een zwart jurkje aan dus gok dat je dan wel weet wie ik was!

    Met een M. Wij zaten niet samen in de bus op de heenweg toch?

    Haha jawel, dat zaten we wel! Ah leuk dan kunnen we hier van elkaar lezen of het goed is gegaan! :)

    Hahah ja dan weet ik het!

  • Sophie

    Candle

    Gefeliciteerd !!!! Mag ik vragen hoe oud jullie zijn ? Die al zijn aangenomen ? 

     

    Hi Candle, ik ben 25 :) 

  • Kirsten

    FlyAway
    Kirsten

    Ik ben net gebeld en ik ben aangenomen!!!! ZO BLIJ!

    Gefeliciteerd Kirsten, ik zat bij jou in de ronde! Wellicht leuk om contact te houden?

     

    Leuk! En je echte naam? Jij ook aangenomen? 

     

  • Ellen

    Yessss ik ook aangenomen!! Kirsten ik zat volgens mij ook bij jou in de groep! Ben zo blij :) 

  • Ellen

    FlyAway
    Ellen

    Yessss ik ook aangenomen!! Kirsten ik zat volgens mij ook bij jou in de groep! Ben zo blij :) 

    Er waren er 2 die dag haha. Gefeliciteerd!!

     

    Thanks! En weet ik, maar ook twee Kirsten's?? Haha

     

  • CabinGirl

    MissSky

    Wow, wat een goed nieuws allemaal en wat een fijn vooruitzicht! Ik mag over 3 weken naar de groepsopdracht en heb er aan de ene kan super veel zin in maar vind het aan de andere kant ook super spannend. Ik denk ook niet dat je voor de groepsopdracht kan oefenen maar echt jezelf moet zijn!? Hebben jullie nog tips? 

    Nee groepsopdracht kun je echt niet voor oefenen. Wel voor je competentiegesprek, althans, in de zin van voorbeelden. Verder gewoon lekker je karakter laten zien.

  • CabinGirl

    The wait is killing me haha.

    Ik loop de hele dag met m'n telefoon in m'n handen….

  • Chakira

    CabinGirl! Ik ben ook zooooo nerveus!!

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.