Eindgesprek/aangenomen KLM cabine

  • Sophie

    En en, kunnen jullie met een goed gevoel het weekend in CabinGirl en justchakkie? :):) 

  • CabinGirl

    Jaaaaaa ik ben aangenomen. Zooo blij!

  • Jet

    MissSky

    Wow, wat een goed nieuws allemaal en wat een fijn vooruitzicht! Ik mag over 3 weken naar de groepsopdracht en heb er aan de ene kan super veel zin in maar vind het aan de andere kant ook super spannend. Ik denk ook niet dat je voor de groepsopdracht kan oefenen maar echt jezelf moet zijn!? Hebben jullie nog tips? 

    Wanneer mag je MissSky? Ook 3 februari toevallig?

  • Sophie

    CabinGirl

    Jaaaaaa ik ben aangenomen. Zooo blij!

    Wat goed, gefeliciteerd!! Start je ook 28 maart?

  • CabinGirl

    Kenza

    Halloo,

    Gefeliciteerd voor de mensen die door zijn, goed gedaan ! Ik hoop dat ik binnenkort ook met jullie mag meedoen :))

    Ik heb volgende week de meet&greet en weet niet wat ik kan verwachten, ben echt mega nerveus:( kan iemand misschien wat tips geven en vertellen wat de meet & greet inhoudelijk inhoudt ?? Helpp!

    Groetjes

    Hai Kenia,

    In de mail die je hebt gekregen en op de website van KLM staat precies wat je die dag kan verwachten. Ik denk dat niemand het hier nog duidelijker uit kan leggen. Je geeft eerst je pitch van 1,5 minuut in het Nederlands. Naar aanleiding daarvan krijg je 2 a 3 vragen in het Nederlands. Als iedereen van jouw groepje (tussen de 4 en 6 mensen) is geweest dan ga je over naar het Engels gesprek. Je krijgt een kaartje met daarop een onderwerp die je met je groepje gaat bespreken. That's it. Daarna is het wachten op de uitslag.

  • CabinGirl

    Mensen die aangenomen zijn. Vinden jullie het leuk om contact te houden/hebben? Stuur dan even een mailtje naar cabingirleu@outlook.com

  • Ili

    29 januari pas mijn M&G supersspannend gefeliciteerd met jullie nieuwe baan allemaal!

  • A

    Leuk CabinGirl!

    Ik heb afgelopen week ook gehoord dat ik door ben en 28 maart mag starten.

    Een vraag aan @A380, andere KLM'ers (misschien ook vooral de seizoensca's van 2016)

    kunnen jullie een idee geven van wat je gemiddeld netto per maand overhoudt? Het liefst minus de reiskosten.

    Uiteraard begrijp ik dat het iedere maand anders is maar ik ben heel erg benieuwd naar een schatting.

    Alvast enorm bedankt!

  • CabinGirl

    A

    Leuk CabinGirl!

    Ik heb afgelopen week ook gehoord dat ik door ben en 28 maart mag starten.

    Een vraag aan @A380, andere KLM'ers (misschien ook vooral de seizoensca's van 2016)

    kunnen jullie een idee geven van wat je gemiddeld netto per maand overhoudt? Het liefst minus de reiskosten.

    Uiteraard begrijp ik dat het iedere maand anders is maar ik ben heel erg benieuwd naar een schatting.

    Alvast enorm bedankt!

    Zin om vast contact te hebben? Of was jij degene die net een mailtje stuurde?

  • CabinGirl

    Ik heb even een groepje aangemaakt (I know, heel origineel) voor degenen die eind maart starten zodat wel misschien wat info kunnen uitwisselen.

    https://www.facebook.com/groups/240958682996738/?fref=ts

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.