Eindgesprek/aangenomen KLM cabine

  • Flyingdutch

    Vallen er nog veel mensen af na de groepsopdracht?

  • Blauw

    MissSky

    Zijn er ook mensen die een paar dagen later zijn gebeld met een positieve uitslag?

    Iedereen was gebeld binnen 5 werkdagen na selectiedag. Nu ben ik intern dus werkt denk ik net even anders. 

  • Blauw

    Flyingdutch

    Vallen er nog veel mensen af na de groepsopdracht?

    Wanneer moet je? Als je terugleest op het andere item krijg je een idee wie wel/niet door zijn nav welke ronde. Staan hoop reacties in van andere wel/niet aangenomen kandidaten.

  • Blauw

    Hoe gaat het met iedereen? 

  • Ili

    Binnenkort groepsopdracht, alle tips zijn welkom! Volgens mij zijn er tot nu toe nog alleen internen aangenomen kan dit kloppen?

  • CabinGirl

    Ili

    Binnenkort groepsopdracht, alle tips zijn welkom! Volgens mij zijn er tot nu toe nog alleen internen aangenomen kan dit kloppen?

     

    Nee er zijn heel veel mensen aangenomen die niet intern zijn, geen vliegervaring hebben en wellicht nog nooit in de luchtvaart hebben gewerkt. Echter ook een aantal wel met vliegervaring uiteraard.

     

  • Rick

    Ik ben ook aangenomen alleen nog geen startdatum gehad, meer mensen die dit ook hebben gehad of hebben?

  • Lovetofly

    Ik heb mn cbi gehad en nu nog 10 werkdagen wachten.. Ze zeiden dat ze het erg druk hadden en dat het even kon duren. Heb het gesprek als gezellig en leuk ervaren, maar met 2 vragen liep ik even vast haha. Hadden jullie ook dat jullie sommige vragen niet goed konden beantwoorden? En wie wacht er nog meer op de uitslag?

  • Jeroen

    Dit onderwerp is gesloten, maar je bent vrij om de discussie voort te zetten op het nieuwe forum op onze nieuwe website. Dat forum zal het forum van stewardess.startpagina.nl binnenkort gaan vervangen. Dus meld je snel GRATIS aan op Luchtvaart Inside en we hopen je daar snel te mogen begroeten!

    Groetjes,

    Stewardess Startpagina / Luchtvaart Inside

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.