KLM ini 20-a start 15 mei 2017

  • Blauw

    Wie starten er ook 15 mei met de ini? 

  • Amy

    mag ik vragen wanneer je deze datum te horen hebt gekregen voor het eerst? :)

  • Blauw

    Amy

    mag ik vragen wanneer je deze datum te horen hebt gekregen voor het eerst? :)

    Vorige week deze datum doorgekregen. Maar van mijn selectiedag (interne kandidaten) zijn er die begin april al starten en dan variërend tot deze startdatum.

    Meerdere ini' starten in mei. 

    Wanneer start jij?

  • Amy

    ik heb 28 feb nog mijn laatste rondes met de groepsopdracht en interview.

    wilde eigenlijk even informeren hoeveel tijd ik evt zou hebben als ik word aangenomen. :)

  • Blauw

    Amy

    ik heb 28 feb nog mijn laatste rondes met de groepsopdracht en interview.

    wilde eigenlijk even informeren hoeveel tijd ik evt zou hebben als ik word aangenomen. :)

    In principe houden ze je opzegtermijn bij je werkgever aan, 1 of 2 maanden. Omdat ik een interne kandidaat ben en in mijn eigen functie veel ziekteverzuim / zwangerschapsverlof etc is mag ik nog niet weg

  • Blauw

    Amy

    ik heb 28 feb nog mijn laatste rondes met de groepsopdracht en interview.

    wilde eigenlijk even informeren hoeveel tijd ik evt zou hebben als ik word aangenomen. :)

    Wel fijn dat je al zo ver bent gekomen! Nog 1 hobbel te gaan, komt vast goed! 

  • Amy

    Blauw
    Amy

    ik heb 28 feb nog mijn laatste rondes met de groepsopdracht en interview.

    wilde eigenlijk even informeren hoeveel tijd ik evt zou hebben als ik word aangenomen. :)

    Wel fijn dat je al zo ver bent gekomen! Nog 1 hobbel te gaan, komt vast goed! 

    Bedankt! dat is lief van je.

    Ik hoop het idd zo!

  • Ber

    Blauw

    Wie starten er ook 15 mei met de ini? 

    Ik! Maar dat wist je al. Ik ben ook benieuwd wie de anderen zijn, dus ik lees mee! 

    Wat betreft de vraag over de ini datum: er werd mij ook een datum in April aangeboden. Dit was voor mij niet mogelijk, ivm einddatum van mijn huidige baan. Ik denk dat er ongeveer 2 1/2 - 3 maanden zit tussen aangenomen worden en starten met de ini :) 

     

  • Amy

    Ber
    Blauw

    Wie starten er ook 15 mei met de ini? 

    Ik! Maar dat wist je al. Ik ben ook benieuwd wie de anderen zijn, dus ik lees mee! 

    Wat betreft de vraag over de ini datum: er werd mij ook een datum in April aangeboden. Dit was voor mij niet mogelijk, ivm einddatum van mijn huidige baan. Ik denk dat er ongeveer 2 1/2 - 3 maanden zit tussen aangenomen worden en starten met de ini :) 

     

    bedankt voor je antwoord ber!

  • Blauw

    Amy
    Ber
    Blauw

    Wie starten er ook 15 mei met de ini? 

    Ik! Maar dat wist je al. Ik ben ook benieuwd wie de anderen zijn, dus ik lees mee! 

    Wat betreft de vraag over de ini datum: er werd mij ook een datum in April aangeboden. Dit was voor mij niet mogelijk, ivm einddatum van mijn huidige baan. Ik denk dat er ongeveer 2 1/2 - 3 maanden zit tussen aangenomen worden en starten met de ini :) 

     

    bedankt voor je antwoord ber!

    Ber, je kent verder nog niemand van deze ini? Denk dat hij spoedig nog meer gevuld gaat worden. Veel van mijn collega's zijn allemaal op trainingen in april en begin mei gepland. En ik weet dat er een ex-KLC grondstess bij zit en een collega van kantoor. Erg leuke meiden!