Vacature KLM juli 2022

  • Marleen

    Hoi allemaal,

    Ben heel benieuwd wie er nog meer hebben gesolliciteerd op de vacature Cabin attendant van deze maand. Ik ga deze week beginnen met de testen. Spannend!!

    Zijn er ook kandidaten uit het Hoge Noorden die gesolliciteerd hebben?

  • Maria

    Marleen

    Hoi allemaal,

    Ben heel benieuwd wie er nog meer hebben gesolliciteerd op de vacature Cabin attendant van deze maand. Ik ga deze week beginnen met de testen. Spannend!!

    Zijn er ook kandidaten uit het Hoge Noorden die gesolliciteerd hebben?

    Hi Marleen. Er staat een lijntje open in dit forum. Deze heet KLM Maart maar daar wordt op dit moment vooral gesproken door nieuwe sollicitanten. Neem een kijkje zou ik zeggen. Ik ben net klaar en wacht op de uitslag. Zooooo spannend!!

  • Marleen

    Hi Maria! Bedankt voor de tip! Ga ik daar even kijken. Van welke ronde wacht je op de uitslag? Super spannend hè! succes!

  • Maria

    Marleen

    Hi Maria! Bedankt voor de tip! Ga ik daar even kijken. Van welke ronde wacht je op de uitslag? Super spannend hè! succes!

    Ik ben al klaar met alles. Heb van de week het gesprek gehad (CBI) en wacht nu op de verlossende mail waar ik al 15 jaar op wacht (dit is de 3e keer dat ik solliciteer). Ik bid, hoop en hooooop dat het deze keer raak is. Had een goed gevoel over het gesprek maar ja….je weet het niet. Gek word ik ervan maar ja…nog even doorbijten. Jij succes morgen.

  • Marleen

    Dank je wel. Vreselijk dat in spanning afwachten hè. Ik hoop dat je snel positief bericht mag ontvangen!! Driemaal is scheepsrecht. Laat je het weten op dit forum?

  • Maria

    Marleen

    Dank je wel. Vreselijk dat in spanning afwachten hè. Ik hoop dat je snel positief bericht mag ontvangen!! Driemaal is scheepsrecht. Laat je het weten op dit forum?

    Jazeker!! Jij heel veel succes vandaag ook, goed uitgerust erin duiken en oefenen via 123test.nl. heel belangrijk!! Laat jij het ook weten hoe het is gegaan?

  • Marleen

    Hi. Ik heb vanochtend de testen positief afgerond. Jeej!! :) De volgende stap is het video interview.. Dat ga ik van de week doen. Even goed op voorbereiden!

  • Maria

    Marleen

    Hi. Ik heb vanochtend de testen positief afgerond. Jeej!! :) De volgende stap is het video interview.. Dat ga ik van de week doen. Even goed op voorbereiden!

    Jeetje Marleen wat super man!!! Had je het goed voorbereid?

  • Marleen

    Maria
    Marleen

    Hi. Ik heb vanochtend de testen positief afgerond. Jeej!! :) De volgende stap is het video interview.. Dat ga ik van de week doen. Even goed op voorbereiden!

    Jeetje Marleen wat super man!!! Had je het goed voorbereid?

    Ik heb op de site die ze vermelden in de mail eerst een aantal keren geoefend. Dat was ook wel nodig.. Ik vond de testen namelijk best moeilijk! Morgenvroeg het video interview opnemen en insturen. Zo ontzettend spannend!! Hopelijk ontvang jij deze week mail van KLM met goed nieuws :) ik zal voor je duimen!

  • Andy

    Heel veel succes Marleen! Zo'n video interview vond ik best spannend, praten tegen een webcam maar alles is goed gegaan :)!