aanvraag USA visum

  • Mopsie

    Hoi meiden,

    Lukt het jullie met de visum aanvraag? 

    Ik merk dat ik zelf nog wel wat onduidelijkeheden heb.

    zoals hoe streng ze zijn in de precieze begin en einddata van je vorige werkgevers en studies..?

    ik ben nu nog elders aan het werk en volgens de bijlage in de procesbeschrijving moest je als huidige werkgever KLM invullen. Dat heb ik gedaan. Bij previous employers heb ik mijn huidige werkgever ingevuld. Daar moest ik echter ook een einddatum invullen (wat helemaal niet kan, gezien ik nog geen ontslag heb genomen). Ik heb daarom maar 1 september gezegd.. maar vraag me dus af in hoeverre het consulaat mij hierop kan afwijzen.

    Verder vroeg ik mij af of iemand enig idee heeft hoe je je pasfoto afspraak kunt maken bij Capi op schiphol plaza? 

    ik heb nog geen medewerkerspas, dus is een letter of employment voldoende om de pasfoto te laten maken?

    en waar is de crew service hub, waar je je klm-pasfotovoucher kunt ophalen?

    Veel liefs!

  • Andy

    Hi,

    Ik durf niet meer met zekerheid te zeggen hoe en wat qua data maar de einddatum die ik had ingevuld lag in het verleden voor mijn oude, nu dus nog huidige, baan.

    Qua pasfoto heb ik deze gewoon bij Capi laten maken en zelf betaald (zonder voucher dus).

    Succes!

  • Zil

    Ik heb afgelopen donderdag mijn visumafspraak gehad. Ze hebben niks over data gezegd alleen wanneer je begint bij klm. 

    vandaag had ik mijn paspoort trouwens alweer terug, razend snel dus. Op het consulaat zelf zijn ze wel streng maar gewoon luisteren naar wat ze zeggen, antwoord geven als ze daarom vragen en verder niet veel zeggen.