Vacature Transavia najaar 2022

  • Lotte

    Dag allemaal,

    Sinds vorige maand staat de vacature voor cabin attendant bij Transavia weer open, zag ik. Deze keer via YoungCapital. Zij hebben de werving zo te zien overgenomen van Unique, het uitzendbureau dat dit eerst altijd voor Transavia deed. Heeft iemand hier op het forum wellicht gesolliciteerd naar de functie? Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen en hoe de selectieprocedure bij Transavia er precies uitziet. Helaas geeft het nieuwe uitzendbureau hier geen informatie over in de beschrijving van de vacature. Heeft Transavia ook een selectiedag met groepsopdracht, net als KLM, en moet je hier ook toetsen maken en een motivatievideo insturen? Alvast bedankt mocht iemand van jullie er iets over kunnen vertellen!

    Hartelijke groet,

    Lotte

  • Blue010

    Hi!

    Na het solliciteren bij YoungCapital wordt je binnen enkele dagen gebeld door een recruiter om jezelf meer te informeren over de functie. Vervolgens krijg je te horen of je op basis van een cv selectie door mag naar de volgende ronde. Als je door bent, zal je een link krijgen naar een online omgeving waarbij je een vlucht gesimuleerd gaat krijgen met verschillende soorten passagiers. Als die is afgerond krijg je een vragenlijst (persoonlijkheidsvragen) en als die is afgerond, dan zal je van YoungCapital te horen krijgen of je langs mag komen op de selectiedag.

    Eenmaal op de selectiedag zal je verdeeld worden in kleine groepen en krijg je in totaal 3 casussen welke je gezamenlijk moet maken. Een van die casussen is/moet in het Engels. Na afloop gaat iedereen op gesprek en zal je te horen krijgen of je wordt aangenomen of niet. Dit hoor je dus gelijk al op dezelfde dag.

    Iedereen daar is echt super aardig en probeer er ook vooral van te genieten en jezelf te zijn. 

    Groetjes!

  • Lotte

    Hoi David,

    Dank je wel voor je reactie en alle informatie. Klinkt erg leuk deze selectieprocedure, net iets anders dan bij KLM maar toch wel een beetje overlap met een selectiedag en groepsopdrachten. En wat fijn dat je meteen de uitslag krijgt na het gesprek. Super om nu te weten wat ik kan verwachten als ik ga solliciteren. Nogmaals bedankt voor je aardige antwoord!

    Veel groetjes,

    Lotte