TUI Cabin Crew vacature juni 2023

  • Iris

    Ik heb gesolliciteerd! Jij ook? Heb je al wat gehoord?

  • Vitani

    Ik heb ook gesolliciteerd! Nog niks gehoord.. Dus ben heel benieuwd. Houd me op de hoogte :D

  • esther

    Ik heb ook gesolliciteerd, maar ook nog niks gehoord! Ben ook heel erg benieuwd.

  • Vitani

    Ik heb inmiddels mail dat ik de situational judgement test en de Engelse test mag afleggen! Als het me lukt doe ik het morgen, anders maandag

  • esther

    Vitani

    Ik heb inmiddels mail dat ik de situational judgement test en de Engelse test mag afleggen! Als het me lukt doe ik het morgen, anders maandag

    Oh super! Ik ben heel erg benieuwd wat je precies krijgt tijdens de situational judgement test. Succes! En laat het weten hoe het is gegaan!

    had je trouwens je sollicitatie 2 weken geleden al gestuurd of richting het einde?

  • Isabel

    Ik heb ook gesolliciteerd en ben na de tests door naar het interview. 

    Wel nog op zoek naar meer info over de roosters. Jullie een idee?

  • Vitani

    Ik had mijn sollicitatie al meteen de dag verstuurd dat de vacatures open kwamen, dus een paar weken terug haha.

    Heb zojuist de testen gedaan. Als eerste de situatiebeoordeling en de persoonlijkheidstest. Die vond ik wel lastig omdat je echt een of-of keuze moet maken. Maar ik was door naar de Engelse test!

    Die heb ik inmiddels ook afgerond en gehaald. Voor spreken (vond ik trouwens moeilijk om te onthouden wat ik moest zeggen :') ) en voor schrijven heb ik B2-C1. Alleen loopt het systeem bij mij niet door en staat er bij schrijven nog steeds dat ik hem nog moet doen terwijl ik hem al heb gedaan, en ik de uitslag ook gezien heb, dus ik heb even contact opgenomen met het recruitment team hoe nu verder. We gaan het zien!

    @Isabel gefeliciteerd! Hoe kreeg je bericht voor het interview, weer een aparte mail? Of ging dat automatisch in het portaal?

    Geen idee wat betreft de roosters.. Ben ik ook benieuwd naar.

    En ik ben ook benieuwd of het salaris wat in de vacature staat het huidige salaris is (exclusief of inclusief de 8-14% loonsverhoging die TUI personeel krijgt per 1 juli). Maar dat durf ik nog niet te vragen haha

  • Isabel

    Vitani

    Ik had mijn sollicitatie al meteen de dag verstuurd dat de vacatures open kwamen, dus een paar weken terug haha.

    Heb zojuist de testen gedaan. Als eerste de situatiebeoordeling en de persoonlijkheidstest. Die vond ik wel lastig omdat je echt een of-of keuze moet maken. Maar ik was door naar de Engelse test!

    Die heb ik inmiddels ook afgerond en gehaald. Voor spreken (vond ik trouwens moeilijk om te onthouden wat ik moest zeggen :') ) en voor schrijven heb ik B2-C1. Alleen loopt het systeem bij mij niet door en staat er bij schrijven nog steeds dat ik hem nog moet doen terwijl ik hem al heb gedaan, en ik de uitslag ook gezien heb, dus ik heb even contact opgenomen met het recruitment team hoe nu verder. We gaan het zien!

    @Isabel gefeliciteerd! Hoe kreeg je bericht voor het interview, weer een aparte mail? Of ging dat automatisch in het portaal?

    Geen idee wat betreft de roosters.. Ben ik ook benieuwd naar.

    En ik ben ook benieuwd of het salaris wat in de vacature staat het huidige salaris is (exclusief of inclusief de 8-14% loonsverhoging die TUI personeel krijgt per 1 juli). Maar dat durf ik nog niet te vragen haha

    Ik kreeg na de testen meteen in het portaal bericht dat ik door was naar het interview en kon mezelf inplannen op een datum. Dus dat was bij jou vast ook gebeurd als je geen technische issues had gehad. 

    Veel succes bij je interview!

  • Lotte

    Dag allemaal,

    Ook ik heb gesolliciteerd en bericht ontvangen dat ik de testen mag gaan maken, super leuk. Morgen of dinsdag ga ik dat doen. Een vraagje voor wie de testen al gemaakt heeft: hoe gaat de toets Engels precies in zijn werk? Moet je voor het spreken een computer met een microfoon hebben om alles op te nemen, of gaat dat bijvoorbeeld via een soort zoom-verbinding? Alvast bedankt voor de informatie en veel succes voor iedereen die gesolliciteerd heeft!