salaris

  • r

    hi wat zijn de precieze arbeidsvoorwaarden, hoeveel zou ik verdienen, HBO opleiding, 25 jaar, nog geen ervaring?

    dank je wel!

    gr richelle

  • ik

    volgens mij verschilt dat per luchtvaartmaatschappij!!—ik geloof dat het salaris in het begin rond de 1750 euro bruto ligt maar dat weet ik niet zeker. Misschien kun je beter es op de sites van de luchtvaartmaatschappijen zelf kijken, wie weet staat het daarbij? De vraag is alleen niet hoeveel je verdiend maar of je ook aangenomen wordt, toch?

    Succes ermee!!!

  • stewardess.pagina.nl

    Beste Richelle,

    Iedere maatschappij hanteert zijn eigen salarisschalen. Er kunnen behoorlijke verschillen zijn. Daarnaast is er vaak ook een verschil in secundaire arbeidsvoorwaarden. Denk bijvoorbeeld aan werk en rusttijden etc.

    Daarnaast is salaris ook afhankelijk van je functie.

    KLM Cityhopper heeft zijn startsalarissen gepubliceerd op hun site.

    Je begint bij ongeveer 1740 euro (je bent dan CA2)

    Op termijn kun je doorgroeien naar de functie van CA1 of Inflight Supervisor.

    Uiteindelijk kun je doorgroeien naar een salaris van ongeveer 3000 euro.

    Dit kan bij andere maatschappijen weer anders zijn, maar dan heb je een indicatie.

    Dat je HBO hebt gedaan kan een pre zijn, echter een dienstverlenende instelling en ervaring hierin kan soms zwaarder wegen dan je diploma.

    Misschien is in jouw geval je HBO opleiding zeker een aanvulling!

    Succes als je wil gaan solliciteren als stewardess.

    Beheerder stewardess.startpagina.nl

  • Nancy

    Nou , laten we het salaris niet hoger maken dan hij werkelijk zou zijn.

    KLM heeft zowiezo de allerbeste voor waarden

    Maar bijv. bij Arke Fly is je BRUTO salaris 1276,- Euro als beginnend Cabin Attendant.

    Ik heb het zelf op papier staan omdat ik er heb gesolliciteerd en op de selectie dag bent geweest.

    Je salaris word echt niet hoger omdat je toevallig een HBO diploma hebt.

    Dat salaris krijgt iedereen die er word aangenomen als Cabin Attendant

    Ik werk bijv. al 22 jaar en zou dus ook hetzelfde bruto salaris krijgen.

    Mensen die ik ken en er werken als CA ,vertellen over het daggeld dat ze krijgen wanneer ze vliegen en DAT maakt je volledige salaris.

  • Nienke, Romy en Areke

    Wat is het gemiddelde salaris per maand van een grond stewardess?