stotteren

  • peet

    Hallo Wendy, super om te horen dat je de selectie goed bent doorgekomen !

    De volgende selectiedag wil ik zeker meemaken.

    Mijn stotteren valt niet te verbergen, dus dat merken ze vanzelf wel. Ik hoop alleen dat ze daar doorheen zullen kijken. Ik heb zoveel andere goede capaciteiten te bieden dat ik hoop dat ze mijn stotteren niet als hoofdreden zullen gaan zien, om me eventueel af te wijzen. Maar dat zal de ervaring dan inderdaad wel leren.

    Ik wil al jaren het toerisme in , de luchtvaart trekt me enorm ( ben vaak te vinden op de spottersplaatsen ) en dan is dit een mooie kans om mijn hobby met mijn werk te vereenigen. Daarbij werk ik graag met mensen dus de combi kan eigenlijk niet beter.

    Ik hoop dat je de studie met succes zal afronden en ik wens je in ieder geval heel veel fijne vlieguren toe !!

    groeten petra

  • YShepherd

    Beste Wendy,

    Ik lees dat je 24-2 aangenomen bent, gefeliciteerd! Ik ben zelf niet door de eerste ronde gekomen. Zou je misschien eens contact met me willen opnemen?

    Alvast bedankt.

    Yvonne Shepherd

  • Lucas

    hoi!

    Wat jammer voor de mensen die zijn afgewezen bij Arkelfy. het lijkt me idd ook wel erg spannend en zennuwen spelen natuurlijk ook parten. Ik vroeg mij eigenlijk af hoeveel mensen er door gaan en hoeveel er zijn afgewezen. Veel had ik al vernomen, maar ik wil graag ene indruk op doen. Gaan er van de 100, maar 10 door bv ? Verder nog een vraagje aan de mensen die door zijn. Wat was de tweede ronde, hoe ging de verdere porcedure en selectie in zijn werking?

    hartelijk dank alvast en veel succes allemaal