Engelse module

  • Sylvia

    Hoi allemaal,

    Op dit moment ben ik bezig met de opleiding van de ‘blauwe zwaan’ mij. Binnenkort krijg ik de Engelse module. Wie heeft de 6-weekse opleiding gedaan en kan zich nog heugen wat precies de bedoeling hiervan is. Ik wil me hier namelijk goed op voorbereiden. Alle hulp is welkom.

    Groetjes Sylvia

  • YShepherd

    Hoi Sylvia,

    Ik lees dat je in opleiding bent bij de blauwe zwaan. Ik kan je helaas niets vertellen over de engelse module maar hoop eigenlijk dat jij me wat meer kunt vertellen over de sollicitatieprocedure. Zou je misschien eens contact met me willen opnemen ?

    Alvast bedankt.

    Yvonne

  • Lucas

    Hoi!

    IK heb een vraag. Weet iemand misschien een cursus praktijkgericht Engels voor het beroep steward/ stewardess. IK weet dat het TIO bestaat en ROC etc, maar ik wil gewoon een korte intensieve praktijkgerichte taalcursus om mijn Engels bij te spijkeren, en niet een gehele opleiding. Weet je iets, laat het me dan zo snel mogelijk weten. Ohja, en niet antwoorden als ga naar de LOI, NTI etc….. ;)….die discipline vind ik te groot ;)

    Hartelijk dank voor het antwoord!

  • stewardess.pagina.nl

    Als je op de stewardess.startpagina.nl kijkt bij het kopje “spreek je talen” dan zie je daar o.a skylines engels etc.

    Dit zijn organisaties die o.a adverteren in bladen van de vakbond van cabinepersoneel en zij spijkeren cabinepersoneel bij in een of meerdere talen.

    Ze hebben veel ervaring met de luchtvaartbranche.

    Misschien is het iets voor je.

    Succes!