panty's

  • jose

    hier even een vraagje waar kopen jullie je panty's en wat zijn de beste ik heb ze van 't kruidvat 15 den stretch

  • stewardess.pagina.nl

    Hi Jose,

    Huidkleur vind ik zelf Hunckemoller altijd goed. Soms wel vrij prijzig, zeker als je er soms maar 1 keer mee doet (of minder) omdat je koffer er weer eens aan blijft hangen……so depressing!

    Maar vlak ook zeker die van de Zeeman (cafe) of zelfs Wibra niet uit. Let wel op dat je niet de “bleke” kleur neemt….

    Groetjes beheerder cindy.

  • Duif

    hallo panty dames,

    orobleu is ook een goed merk met veel lycra erin , heb je niet meteen een haak van zoom of je schoenen erin en ze zitten lekker strak om je benen( vind ik)

    ze gaan best een tijdje mee en als je ze wast zonder wasverzachter blijven ze wel een tijdje mooi strak zitten (van wasverz gaan ze iets sneller lubberen)

    wolford blijft de rolls royce onder de pantys maar ze kosten de hoofdprijs, kun je wel 10-15 paar wibra's en zeemannenpanty's voor kopen

    tegenwoordig heb je ook mooie "steunpanty's' in verschillende kleuren, vond ik vroeger het toppunt van ouwewijvigheid maar eerlijk is eerlijk het scheelt aan vermoeidheid aan je benen.

    maar als 20 jarige heb daar natuurlijk noooit last van, paar jaartjes verder begin je veel en lang op je benen staan wel eens te voelen………………..

    prettig weekend

    groetjes duif

  • lonneke

    heb ze van de hema……….. 2 in een doos a 4 euro doe je ook vrij lang mee……………….. en zijn stevig .. 20 denier mooie kleuren…..

  • jos

    Ik ben benieuwd of er lieve dames zijn die pantys voor mij willen bewaren.

  • Daniel

    Hier sluit ik mij bij aan..

    Ik ben helemaal dol op pantys, en dan vooral stewardessen pantys.. wie heeft nog wat liggen?

    Daniel

  • Mariska

    Hallo,

    Ik draag sinds kort de massagepanty's van Stay all day bij First, helemaal super.

    Prima prijs voor een goede panty die echt wat doet.

    Panty's zijn er in verschillende kleuren en blijven na het wassen ook mooi strak.

    Nog niet overal te koop maar wel een aanrader!

    groet Mariska

    Duif schreef:

    >

    > hallo panty dames,

    >

    > orobleu is ook een goed merk met veel lycra erin , heb je

    > niet meteen een haak van zoom of je schoenen erin en ze

    > zitten lekker strak om je benen( vind ik)

    > ze gaan best een tijdje mee en als je ze wast zonder

    > wasverzachter blijven ze wel een tijdje mooi strak zitten

    > (van wasverz gaan ze iets sneller lubberen)

    > wolford blijft de rolls royce onder de pantys maar ze kosten

    > de hoofdprijs, kun je wel 10-15 paar wibra's en

    > zeemannenpanty's voor kopen

    > tegenwoordig heb je ook mooie "steunpanty's' in verschillende

    > kleuren, vond ik vroeger het toppunt van ouwewijvigheid maar

    > eerlijk is eerlijk het scheelt aan vermoeidheid aan je benen.

    > maar als 20 jarige heb daar natuurlijk noooit last van, paar

    > jaartjes verder begin je veel en lang op je benen staan wel

    > eens te voelen………………..

    >

    >

    > prettig weekend

    > groetjes duif

  • MurielleTrav

    ik verkies Wolford, zijn wel de duurste maar je benen verdienen het allerbeste

    het zijn nl je eye-catchers

    xxx

  • MurielleTrav

    ik verkies Wolford, zijn wel de duurste maar je benen verdienen het allerbeste

    het zijn nl je eye-catchers

    xxxjose schreef:

    >

    > hier even een vraagje waar kopen jullie je panty's en wat

    > zijn de beste ik heb ze van 't kruidvat 15 den stretch