Pumps !!

  • Nancy

    Eind april heb ik mijn laatste selectie gesprek, en als dat goed gaat ga in opleiding. Kan iemand mij iets vertellen over de pumps die gedragen worden en/ of daar eisen aan gesteld worden. Wellicht een tip over welke winkel ze te kopen. Ik heb namelijk behoorlijke brede voeten. Ik denk dat ik wel een H-wijdte nodig heb om er zo lang op te kunnen werken.

    Alvast bedankt, Nancy

  • beheerder

    Hi Nancy,

    Gefeliciteerd!

    Ik weet niet voor welke maatschappij je gaat werken, maar de meeste stellen vergelijkbare eisen qua schoenen.

    Gladde schoenen met een hakhoogte van min 3,5 cm is het meestal, je mag ze hoger nemen hoor.

    Daarnaast is het prettig om minimaal 2 paar pumps te hebben waarvan je 1 paar pas aan boord aan doet , zogenaamde “boord schoenen”. Het is nl prettig om aan boord schoenen te dragen die niet zo'n hoge hak hebben. Werken aan boord zorgt er ook voor dat je voeten wat vocht vasthouden en je schoenen wat wijder worden. Hou daar dus rekening mee.

    Kortom, koop schoenen die lekker zitten (logisch), die niet knellen,maar ook zeker niet te ruim zitten, want dan zijn ze na een paar weken/maanden erg ruim.

    Er staat een linkje op de stewardess.startpagina.nl site.

    Diversen en dan korting op schoenen. Zij hebben de juiste schoenen in diverse modellen. Daarnaast kun je ook korting krijgen met je id op Schiphol.

    Succes!

  • neyd

    ik heb stewardess schoen nodig in maat 38.