Weinig positieve en leuke verhalen.

  • roland

    Hallo allemaal.

    Ivm een lopende sollicitatie als grondsteward ben ik op het internet eens wat gaan speuren naar alles wat er maar mee te maken heeft. Helaas is er over de grondsteward(ess) niet veel te vinden. Over de lucht steward(ess) is wel het een en ander te vinden maar het valt mij op dat er toch vooral veel stoom wordt afgeblazen over rottige situaties tijdens de vluchten, maken jullie ook wel eens leuke, grappige of (positief ) bijzondere dingen mee? Vertel hier eens wat meer over aub.

  • stewardess.pagina.nl

    Hi Roland,

    Tuurlijk maken we ook leuke dingen mee (meer wel dan niet vind ik zelf…..)!!!

    Ik vlieg en heb dus geen ervaring met grond werk, maar werken in de lucht is gewoon super leuk. Het klinkt afgezaagd, maar iedere dag is anders.

    Je hebt altijd andere collega's en andere passagiers. Soms zijn dat toppers uit het bedrijfsleven of bekende mensen (zowel NL als buitenland) en een andere keer maak je mee dat je een groot gospelkoor aan boord hebt die even een lied gaan inzetten. Dat zijn leuke dingen.

    Het verblijf op de diverse bestemmingen hoef ik denk ik niet nader te onderbouwen. je kunt veel van de wereld zien.

  • James F.

    Hoi,

    Hier wil ik graag aan toe voegen dat je gewoon een fantastisch dynamisch leven gaat leiden. Op en top afwisseling! Het enige dat gaat knagen is misschien het feit dat je niet een lui bureaubaantje hebt. Maar da's pas na tien jaar. Go for it!

    James

    http://www.reisgekte.nl