opleidingen

  • Denise

    Even een vraagje voor de ervaren mensen. Krijg je nou echt voorrang als je op de World Travel School hebt gezeten? Of een andere particuliere instelling zoals TIO? Deze opleidingen klinken allemaal heel leuk, maar zijn wel peperduur, vraag me af of je er echt zoveel aan hebt. Alvast bedankt!

  • Chan

    Ik zit op de World Travel School en vind het een supergoede opleiding.

    Als je meer wilt weten mag je het altijd vragen…

    Groetjes!

  • Kimberly

    Hey Chan,

    Ik zit er over te denken om ook aan World Travel School te gaan studeren voor stewardess. Is het een leuke opleiding? Krijg je voorrang bij het solliciteren? Ik heb al Schoevers gedaan(particulier) en daar was dit wel het geval. Weet jij hoe het zit met de baan garantie??

    Bedankt voor het antwoorden,

    Kimberly

  • Kimberly

    Hey Chan,

    Ik zit er over te denken om ook aan World Travel School te gaan studeren voor stewardess. Is het een leuke opleiding? Krijg je voorrang bij het solliciteren? Ik heb al Schoevers gedaan(particulier) en daar was dit wel het geval. Weet jij hoe het zit met de baan garantie??

    Bedankt voor het antwoorden,

    Kimberly

  • Kimberly

    Hey Chan,

    Ik zit er over te denken om ook aan World Travel School te gaan studeren voor stewardess. Is het een leuke opleiding? Krijg je voorrang bij het solliciteren? Ik heb al Schoevers gedaan(particulier) en daar was dit wel het geval. Weet jij hoe het zit met de baan garantie??

    Bedankt voor het antwoorden,

    Kimberly

  • lonneke

    volgens mij maakt het niet uit ………….

  • Levi

    Hi Denise,

    Een aantal jaren geleden heb ik ook op de World Travel School gezeten.

    Ik raad het NIEMAND aan.

    Ik kon niet bij de diploma-uitreiking aanwezig zijn en zit tot op heden nog steeds op mijn diploma te wachten!! En ik zat op de WTS in 1997!! Moet je nagaan!!

    Na heel wat heen en weer gebel, kreeg ik 1 certificaat toegestuurd. Daar hebben mijn grootouders dus 4.000 gulden voor betaald!!

    Opleiding was leuk, maar daar is dus ook alles mee gezegd.

    Groetjes,

    Levi.